قیمت ناودانی
قیمت ناودانی
ژوئن 9, 2021
توری فلزی
توری فلزی
ژوئن 9, 2021
پایه فنس ارزان

پایه فنس ارزان

پایه فنس ارزان

پایه فنس چیست ؟

پایه فنس ارزان یا پایه حصار به منظور نصب توری حصاری و فنس کشی از آن استفاده می‌شود. از انواع پایه فنس ارزان می‌توان نبشی، پروفیل، قوطی و لوله را نام برد. جنس پایه فنس ارزان از گالوانیزه و فولاد رنگ شده است. از مشخصات فنی پایه فنس ارزان می‌توان به ضخامت آن ( 2 الی 4 میلی متر )، ارتفاع پایه ( 5/1 ، 2 ، 5/2 ، 3 متر ) و قطر خارجی آن اشاره کرد که با توجه به نیاز خود می‌توان از آن انواع مختالف آن استفاده نمود.

پایه فنس ارزان لوله گالوانیزه ای است که جهت استفاده در پروژه های حصارکشی کاربرد دارد. پایه فنس ارزان بسیار مقاوم بوده و در اندازه ها و سایزهای مختلف تولید می شود. جنس این پایه فنس های ارزان از آهن با روکش گالوانیزه است که در انواع شرایط آب و هوایی قابل استفاده است.

پایه فنس ارزان در قطر و طول متنوع بسته شده است تا نیاز به تولید قابل تحمل داشته باشد و موجود باشد. همچنین در صورت نیاز ، گروه متخصص بیزینس با اندازه گیری و محاسبه تعداد مورد نیاز پایه فنس ، اگر بتوانید آنرا عملی کنید ، ممکن است پیمانکاری کند. پایه فنس ارزان توسط تولیدی ما از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند که این ویژگی آنها را از سایر پایه های فنس موجود در بازار متمایز می کند.

از دیگر کاربردهای پایه فنس ارزان گالوانیزه می توان به مصرف محوطه سازی در نیروگاه ها ، پالیایشگاه ها ، پروژه های ساختمانی و… اشاره کرد.