قیمت لوله گالوانیزه گرم
قیمت لوله گالوانیزه گرم
نوامبر 26, 2020
میلگرد آجدار
میلگرد آجدار
دسامبر 18, 2020
قیمت تیرآهن

قیمت تیرآهن

قیمت تیرآهن

تیرآهن ها اصولا در کتگوری ها مختلفی ساخته و پرداخه می شوند و قیمت تیرآهن ها بر اساس سایز و و طول برشی آنها تعیین میگردد . تاریخچه تیرآهن ها به جنس آنها و شکل شان بر میگردد و قیمت تیرآهن ها بر همین اصل هم پایبند می باشد .

در انواع مختلف تیرآهن ها پر کاربرد ترین آن ها یعنی تیرآهن هایH ) IBPشکل ) می باشد که قیمت تیرآهن بر حسب طول آن ها که عموما ۱۲متری و در سایز های مختلف که از ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ آنها عموما با طول ۱۲ از کشور هایی قدرتمند در این حوزه نظیر اسپانیا ،کره جنوبی،اوکراین وارد میشود و همچنین کشور ما ایران که دستی بر این صنعت دارد از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت اینگونه از تیرآهن ها میشود .

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که قیمت تیرآهن های سایز ۱۰۰تا ۷۰۰آنها به دلیل کمیاب بودن و کم مصرف بودن آنها و اینکه عموما وارداتی می باشند در قیمت تیرآهن ها تاثیر گذار است.

قیمت تیرآهن

قیمت تیرآهن بر اساس عوامل مختلف محاسبه می شود. عوامل موثر در محاسبه قیمت علاوه بر شرایط بازار و بورس ، تولید کننده، طول تیرآهن، استاندارد تیرآهن که بر روی وزن آن تاثیر می گذارد است. به عبارت دیگر معیار پایه برای محاسبه قیمت تیرآهن سایز آن است. البته باید به محل تحویل کالا هم توجه کرد.

نوسان قیمت دلار بر روند افزایش قیمت آهن و میلگرد تاثیر گذاشته است. فعالان بازار معقتدند با توجه به گرانی‌ها اما همچنان تقاضا برای خرید آهن و میلگرد در بازار وجود دارد.