لوله اسپیرال دست دوم
لوله اسپیرال دست دوم
می 9, 2021
پایه فنس ارزان
پایه فنس ارزان
ژوئن 9, 2021
قیمت ناودانی

قیمت ناودانی

قیمت ناودانی

ناودانی چیست ؟

ناودانی یک محصول فولادی و مقاوم در برابر خوردگی است که دارای گوشه هایی است که دارای شعاع داخلی هستند و این ناودانی ها برای انواع مختلفی از کاربردهای ساختاری مناسب هستند. که قیمت ناودانی برحسب اندازه و کاربرد ان متفاوت است.

انوع قیمت ناودانی ارائه شده

ناوداتی بسته به چشم انداز آن در انواع “C” و “U” طبقه بندی شده است. از این رو دو استاندارد برای نشان دادن ابعاد کانال وجود دارد – UPE و UPN. UPE برای ناودانی C با فلنج های موازی است در حالی که UPN برای ناودانی U با فلنج مخروطی است. جزئیات اندازه و نوع خاص ناودانی با توجه به قیمت ناودانی ها میتوانید سفارش دهید.

از ناودانی در کجا استفاده خواهد شد؟

ناودانی هایکی از محبوب ترین قطعات در ساخت و ساز و ساخت هستند. پس همه به دنبال قیمت مناسب ناودانی هستند .از ناودانی C و ناودانی u در زندگی روزمره ما نیز استفاده می شود.

قیمت ناودانی ها براساس طول و عرض ناودانی و وزن ناودانی محاسبه میشود .باخرید ناودانی از فروشگاه ما به لیست قیمت ناودانی C ایده آل برای قاب های سازه ، پشتیبانی لوله و پشتیبانی تجهیزات دسترسی پیدا میکنید. همه قیمت های ناودانی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و درنظر گرفتن وزن و اندازه بوده و قیمت ناودانی ذکر شده به ازای هر نوار ناودانی است. طول استاندارد نوار ناودانی 6 متر است.