ناودانی فابریک
ناودانی فابریک
اکتبر 10, 2021
لوله سفید پلی پروپیلن
لوله سفید پلی پروپیلن
اکتبر 10, 2021
ناودانی پرسی

ناودانی پرسی

ناودانی پرسی

ناودانی پرسی یکی دیگر از انواع مختلف دیگر ناودانی ها است که به خاطر نحوه تولید خاصی که دارد به این نام نیز نام گذاری شده است. ناودانی پرسی با استفاده از ورق های فولاد تولید می شوند. به این صورت که ورق های صاف و یک دست فولادی را در زیر دستگاه پرس قرار داده و زیر آن نیز قالبی که برای ناودانی پرسی در نظر گرفته شده است را می گذارند. با پایین آمدن دستگاه پرس و فشار دادن ورق فولادی به درون قالب، ناودانی پرسی مورد نظر شکل می گیرد. پس از شکل گیری برای اینکه ناودانی به شکل مورد نظر و مورد استفاده در بیاید، لبه های اضافه آن را برش می دهند.

ناودانی پرسی یکی از انواع ناودانی است که به دلیل ساختار مناسب و خوبی که دارد در برابر انواع زنگ زدگی، سایش و خوردگی مقاوم بوده و می توان از آن ها در صنایع مختلف ساختمان سازی و پل سازی بهره برد. ناودانی های پرسی را در دو نوع ناودانی های سبک و سنگین تولید می کنند. تفاوت این دو نوع ناودانی پرسی سبک و سنگین، در نوع و تعداد ورق های استفاده شده در تولید این ناودانی های پرسی است. ناودانی پرسی را از سه نوع ورق فولادی که از آلیاژهای مختلف و خوب فولاد هستند می سازند. این سه ورق، ورق های استیل، گالوانیزه و آلومینیوم است که بر اساس نوع و مکان مورد استفاده ناودانی پرسی آن را تولید کرده و مورد استفده قرار می دهند.

آقای آهن با چندین سال تجربه در حوزه فروش انواع ناودانی از جمله ناودانی پرسی سبک و سنگین، بهترین و با کیفیت ترین ناودانی ها را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد. شما در آقای آهن علاوه بر خرید یک جنس با کیفیت و درجه یک، یک جنس با قیمت مناسب را نیز خریداری می نمایید. ناودانی های پرسی آقای آهن دارای بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشند. اگر شما نیز قصد خرید ناودانی پرسی را دارید همین الان گوشی خود را برداشته و با آقای آهن تماس بگیرید و بهترین ناودانی پرسی را خریداری نمایید.