لوله گالوانیزه قزوین
لوله گالوانیزه قزوین
آوریل 7, 2022
لوله گالوانیزه کارخانه کیهان
لوله گالوانیزه کارخانه کیهان
آوریل 7, 2022
لوله گالوانیزه کارخانه

لوله گالوانیزه کارخانه

لوله گالوانیزه کارخانه

لوله گالوانیزه کارخانه به دو روش سرد و گرم که فرایند تولید آن دو را تشکیل می‌دهد، تقسیم می شوند که لوله گالوانیزه کارخانه سرد به خاطر این به نام سرد نامیده می شود که در دمای پایین تولید شده و پیوند بین اتم های فولادی آن ضعیف است لوله گالوانیزه کارخانه سرد عمر کوتاه تری نسبت به لوله گالوانیزه گرم دارد و در شکلی که طول عمر مفید آن در زیر خاک بین 3 تا 4 سال می باشد. این در حالی است که لوله گالوانیزه کارخانه گرم به دلیل تولید در حرارت، پیوندهای اتمی محکم تری را دارند و عمر طولانی تری خواهند داشت. لوله گالوانیزه کارخانه در آب، گلخانه، مصارف الکتریکی، مصارف دیگری خواهند داشت. برای خرید و مشاوره با کارشناسان ما تماس داشته باشید.

در تولید لوله گالوانیزه کارخانه، پردازش گالوانیزه گرم، به این صورت است که  ابتدا یک محفظه از لایه آلیاژ روی و فولاد تشکیل می شود، بالای آن لایه روی خالص است. هنگامی که هوا لایه روی را خورد می کند، لایه ای از ZnO، Zn(OH)2 و لایه محافظ کربنات روی پایه تشکیل می دهد. که دارای اثر ضد خوردگی هوا هستند. هنگامی که لایه روی به شدت تخریب می شود، روی محافظت شیمیایی الکتریکی را راه اندازی می کند. روی به عنوان اولین عنصر در ترکیب تولید لوله گالوانیزه کارخانه حل می شود و با این ترتیب  بدیهی است که فولاد گالوانیزه گرم عملکرد ضد خوردگی بهتری نسبت به لوله گالوانیزه سرد دارد.

البته در سال های اخیر به دلیل نازکتر بودن لایه روی، به تدریج لوله فولادی گالوانیزه سرد را به عنوان لوله آب و لوله گاز زغال سنگ ممنوع کرده اند. اما به دلیل برخورداری از ظاهر صافی سطح فرآیند گالوانیزه سرد، همواره در ساخت قطعات کوچکی که نیاز به آبکاری دقیق دارند، استفاده می شود. مانند پیچ، ماشین سازی، الکترونیک، ابزار دقیق، مواد شیمیایی، صنایع سبک، حمل و نقل، سلاح، هوا فضا، انرژی اتمی و غیره در اقتصاد ملی لوله گالوانیزه کارخانه اهمیت زیادی دارند.

در واقع این لوله گالوانیزه کارخانه به طور گسترده برای چندین منظور مانند ساخت و ساز ساختمان ها و پل ها به صورت پرچ، جوش یا پررنگ استفاده می شود و وقتی نوبت به خرید لوله گالوانیزه کارخانه در جهت هر مصرفی می رسد، می توانید از بهترین مشاوران و متخصصان ما مشاوره حرفه ای بگیرید و سپس برای هر کاربری از آن استفاده کنید و البته قبل از سفارش و خرید باید عوامل مهمی مانند مواد، تلرانس ها، ابعاد و وزن، طول، صافی و تست های مکانیکی و غیره را در نظر بگیرید. لوله گالوانیزه کارخانه پس از گذراندن فرآیندی به نام گالوانیزه، که در آن لوله فولادی با روی پوشیده می شود به لوله فولادی گالوانیزه تغییر پیدا می کند.