لوله گالوانیزه کارخانه کیهان
لوله گالوانیزه کارخانه کیهان
آوریل 7, 2022
فروش لوله گالوانیزه صنعتی
فروش لوله گالوانیزه صنعتی
ژانویه 9, 2023
لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای

لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای

لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای

لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای دارای ویژگی های منحصر به فردی است و به همین جهت در ساخت گلخانه ها به کار می رود. یکی از ویژگی های لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای استحکام آن است به این معنا که حداقل استحکام تسلیم 50000 psi و استحکام کششی 55000 psi نهایت یکپارچگی سازه را فراهم می کند. همچنین دارای قابلیت حفاظت عالی در برابر خوردگی است. لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای ما به دلیل هم افزایی ایجاد شده در بین سه پوشش، عمر طولانی تری را نشان می دهد.

زیرا برای تولید این لوله ها ابتدا بر سطح آن، روی خالص 99.99% اعمال می شود. سپس یک پوشش تبدیلی اعمال می شود و تکمیل فرآیند یک لایه رویی لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای شفاف است که محافظ را می پوشاند و ظاهری صاف و براق ایجاد می کند. البته قطر داخلی لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای ما یک پوشش مقاوم در برابر خوردگی غنی از روی است که پس از جوشکاری لوله اعمال می شود و به طور کامل فضای داخلی را می پوشاند.

این لوله های گلخانه ای نسبت به هر محصول لوله رقابتی در برابر زنگ زدگی مقاوم تر است و با خرید آن ها سهولت در ساخت گلخانه را بدون تراشه یا پوسته پوسته شدن هنگام خم شدن و صاف شدن ما تجربه می کنید. ما می توانیم لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای خود را متناسب با نیازهای گلخانه شما سفارشی کنیم زیرا آن ها قابلیت تطبیق پذیری خوبی دارند و در طیف گسترده ای از اندازه ها در اشکال گرد، مربع و مستطیل موجود است.

در حاضر، هیچ تولید کننده دیگری از لوله گالوانیزه مجموعه ما با این کیفیت ارائه نمی دهد و خرید از ما یک تجربه بی نظیر در صنعت است. کارکنان مجرب و متخصص ما از نزدیک با تولیدکنندگان گلخانه همکاری می کنند و خواسته ها و انتظارات بازار را درک می کنند و کارکنان فروش و فنی لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای ما همیشه مایل و آماده پشتیبانی از توسعه سازه های جدید و جایگزین های طراحی هستند.

کاربردهای عملی لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای به شکلی است که از نظر وزن سبک ‌تر، عمر مفید کمتر، هزینه کمتر، حساس‌تر به فشار باد و برف است. همچنین تأثیر اجتماعی کمتری نسبت به سازه‌های ساختمانی صنعتی و عمرانی مانند بنایی، سازه‌های بتن مسلح و حتی سایر سبک‌ ها دارد. لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای به عنوان بخش عمده گلخانه، در سال های اخیر در حال افزایش محبوبیت است و لوله فولادی مخصوصاً گالوانیزه به دلیل مزایایی مانند عملکرد خوب در دوام، استحکام بسیار بیشتر و مقاومت در برابر شرایط سخت محیطی به طور گسترده برای ساخت قاب در گلخانه ها استفاده می شود.

شرکت ما با توسعه و پیشرفت مستمر در صنعت لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای در سال های اخیر توانسته در بازار لوله های فولادی موفق شود. به طور کلی، لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای در بازار لوله فولادی، مقرون به صرفه است و در مقایسه با سایر پوشش‌ های معمولی لوله‌های فولادی، مانند رنگ‌ آمیزی تخصصی و پوشش پودری گالوانیزه، زحمت تولید بسیار بیشتری دارد و در نتیجه هزینه بالاتری را برای پیمانکاران به همراه دارد. علاوه بر این لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای ما به دلیل دوام و خواص ضد خوردگی آن قابل بازیافت و استفاده مجدد است که تا حدودی باعث صرفه جویی در هزینه های زیادی در طول کار پس از تعمیر و نگهداری می شود و بر خلاف چوب، لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای ما، به راحتی شکل می گیرد.

شما می توانید انواع علایق طراحی گلخانه را بر اساس ترجیح شخصی خود در پروژه و سفارش لوله ها ایجاد کنید. علاوه بر این، لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای ما از نظر ساختاری سالم تر از چوب است و شما می توانید فضاهای داخلی بسیار بزرگتری را بدون ستون یا دیوارهای باربر بسازید. امروزه یکی از روندهای توسعه گلخانه های حفاظت شده افزایش سطح تولید است که می تواند باعث صرفه جویی در مصالح، کاهش هزینه ساخت و بهبود اثرات فرهنگ شود که لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای بهترین انتخاب برای استفاده در پروژه گلخانه شما خواهد بود و فرآیند گالوانیزه، لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای را از آسیب زنگ زدگی که در حین حمل و نقل، نصب و سرویس رخ می دهد محافظت می کند.

در واقع لایه روی بر سطح لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای می تواند یک محافظ مانع برای محصولات فولادی ایجاد کند تا عمر مفید را در کاربردها افزایش دهد. از طرف دیگر، این لایه در برابر سایش و خراش نیز مقاوم است که ظاهر فولاد را جذاب تر می کند. با لایه محافظ، لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای را می توان در مناطق بیرونی استفاده کرد و می تواند آسیب های ناشی از برخی از اثرات زیست محیطی را تحمل کند. ما در اهداف شرکت خود اصرار داریم که تولید با کیفیت بالا با مفهوم تجاری خوب، فروش صادقانه و بهترین و سریع خدمات ارائه دهیم. این نه تنها محصول با کیفیت بالا و سود کلان را برای شما به ارمغان می آورد، بلکه مهم ترین آن به دست گرفتن بازار بزرگ لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای است که برای قاب گلخانه و سایر محصولات نظیر ورق آلومینیومی با روکش مس، خرید ورق آلومینیوم و غیره کاربرد دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.