پایه فنس
پایه فنس
ژوئن 27, 2020
لوله داربست
لوله داربست
جولای 30, 2020
فروش لوله

فروش لوله

فروش لوله

در مکان هایی که استفاده از لوله وآهن آلات صنعتی به جهت قابلیت فرم پذیرین ، جوش پذیری ، مقاومت و دقت ابعادی و کیفیت سطحی عـالـی مـورد نظر بوده ، استفاده از لوله های صنعـتـی راه حـل مناسبی می بـاشـد . در حـال حـاضـر قـابلیت تولید لوله های صنعتی از قطرخارجی ۱۰ – ۶۱۰ mm و از ضخامت ۰٫۷ – ۲۰ mm موجود است . ضمناً گالوانیزاسیون به صورت غوطه وری گرم ، نیز از قطر خارجی ۲۰ -۱۶۸٫۰ mm و از ضخامت ۱٫۵ – ۶mm طبق استاندارد DIN 2444 قابل انجام است . فروش لوله با اندازه های متفاوت که دارای ضخامت زیادی بوده و برای جابجایی مواردی چون مواد نفتی،گازی و مایعات و… که در مکان ها و مسافت های مختلف با شرایط آب و هوایی سخت سازگار بوده و در صنایع مختلف از آنها استفاده بهینه می شود .

مرکز فروش لوله و اتصالات شرکت نوید فلز امین در پی آن است تا با ارائه لیست قیمت رقابتی و مناسب در کنار مشاوره صحیح در رابطه با نیاز شما به انواع لوله و اتصالات صنعتی ، ساختمانی و بهداشتی و غذایی ، بتواند نیاز های شما را برطرف ساخته و در حد امکان خدمات رسانی علمی و حرفه ای نماید.

شرکت نوید فلز امین مرکز فروش لوله و اتصالات فشار قوی فولادی، است. شرکت نوید فلز امین از معتبرترین مراکز و بورس فروش لوله و اتصالات و لوازم موتورخانه ، لوازم تاسیساتی است که هم فروش لوله به صورت حضوری برای پروژه های تاسیساتی تهران و هم فروش لوله به صورت غیر حضوری برای سراسر کشور عزیزمان ایران را فراهم کرده است.