لوله گالوانیزه شاخه ای
لوله گالوانیزه شاخه ای
ژانویه 10, 2020
لوله گالوانیزه آب
فوریه 12, 2020
لوله مانیسمان گالوانیزه

لوله مانیسمان گالوانیزه

لوله مانیسمان گالوانیزه

لوله مانیسمان گالوانیزه

در صنایع مختلف نیاز به لوله مانیسمان گالوانیزه بسیار زیاد بوده و لوله مانیسمان گالوانیزه در مدار های سیال بخار و پر فشار استفاده میگردد.

معرفی لوله مانیسمان گالوانیزه

لوله مانیسمان گالوانیزه همان لوله سیاه است که عمل گالوانیزاسیون بر روی آنها انجام شده است .

بدین صورت که لایه ای از روی به عنوان پوشش و محافظ بر روی لوله مانیسمان گالوانیزه قرار داده شده است.برای مقاوم سازی و افزایش بهره وری و طول عمر لوله مانیسمان گالوانیزه از عمل گالوانیزاسیون به دو صورت گرم و سرد استفاده می کنند .

علاوه بر روی مقداری آهن در لوله مانیسمان گالوانیزه به کار برده شده که باعث استحکام بیشتر این نوع لوله شده است. عمل گالوانیزاسیون باعث مقاومت لوله مانیسمان گالوانیزه در برابر پوسیدگی و خوردگی می شود.

 

با عمل گالوانیزاسیون بر روی لوله مانیسمان گالوانیزه مقاومت شیمیایی این لوله بالا رفته , در نتیجه برای استفاده در تمامی صنایع قابلیت پیدا می کنند.از لوله مانیسمان گالوانیزه برای خطوط انتقال آب در صنایع و در آتش نشانی به وفور استفاده می شود.

لوله مانیسمان گالوانیزه در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، شیمیایی، نیروگاهی، غذایی، گلخانه ای، ساختمانی و غیره از جمله مواد مهم محسوب می گردد. بطوری که که بخش بزرگی از هزینه های مربوط به تاسیسات انتقال مایعات، گاز و بخار را لوله مانیسمان گالوانیزه تشکیل می دهد .