فروش لوله گالوانیزه ارزان
فروش لوله گالوانیزه ارزان
دسامبر 27, 2020
قیمت لوله گالوانیزه سپنتا
قیمت لوله گالوانیزه سپنتا
دسامبر 27, 2020
قیمت لوله گالوانیزه گلخانه

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه

قیمت لوله گالوانیزه گلخانه

نرخ قیمت لوله گالوانیزه گلخانه ای

قیمت این لوله ها یا به دو روش سرد و گرم گالوانیزه می شوند و در ساخت سازه های گلخانه ای اغلب از این لوله استفاده می شود و قیمت لوله گالوانیزه گلخانه در بازه 6 متر است اما اگر شما اندازه ی دیگری را در نظر دارید می توانید باه کارخانه ی سارنه اعلام کنید تا متناسب با اندازه ای که شما در نظر دارید برایتان لوله تولید نماید.

قیمت لوله گالوانیزه

قبل از اینکه بخواهیم به قیمت لوله ی گالوانیزه بپردازیم باید در ابتدا به بررسی خود لوله ی گالوانیزه بپردازیم. اصلا باید بدانیم لوله ی گالوانیزه چیست؟

لوله هایی که به روش گرم تولید می شوند عمر بیشتر را نسبت به لوله های دیگر دارند و بخاطر وجود دمای بالا ی آبکاری این لوله نسبت به لوله های دیگر دیرتر دچار زنگ زدگی می شوند. عمر و کیفیت این لوله ها نسبت به دیگر لوله ها بیشتر است.

البته این کیفیت و ویژگی نسبت به لوله هایی که به روش سرد گالولانیزه می شوند و نهایت عمری که این لوله ها دارند حدود 10 سال است. سایز اصلی لوله گلخانه ای 1/2 اینچ ، 1 اینچ و 1 1/2 اینچ است .

برای اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه ی گلخانه ای می توانید با آقای آهن تماس بگیرید و از قیمت روز بازار مطلع شوید. امروزه بخاطر دلایل مختلف قیمت لوله گالوانیزه ی گلخانه ای و هیچ کالای دیگری در بازار ثابت نیست و قیمت لوله گالوانیزه گلخانه با توجه به پارامترهای مختلف پیوسته در حال نوسان و در حال تغییر است به همین دلیل در این بخش نمی توانیم قیمت لوله گلخانه ثابتی ر ا به شما مشتریان گرامی اعلام کنیم.