فروش لوله گلخانه
فروش لوله گلخانه
آوریل 7, 2022
لوله گالوانیزه سپنتا
لوله گالوانیزه سپنتا
آوریل 7, 2022
لوله گالوانیزه درز دار

لوله گالوانیزه درز دار

لوله گالوانیزه درز دار

لوله گالوانیزه درز دار به شکل محبوبی در میان صنایع مختلف مصرف فراوان و یکی از دلایل محبوبیت لوله گالوانیزه درز دار قیمت مناسب آن و وزن سبک نسبت به هم رده های خود است که در ساخت راه اتصال قطعات در هنگام کارهای صنعتی مصرف بیشتری خواهد داشت و البته لوله گالوانیزه دست تنوع بیشتری در مدل ها از نظر ضخامت نیز دارد. تولید لوله گالوانیزه درزدار که از شکل درز مستقیم پس از تولید برای گالوانیزه شدن در یک محفظه پر از روی مذاب وارد میشود و پس از شناور ماندن در زمانی معین و باقی ماندن در روی مذاب به شکل گالوانیزه در می آید که این حالت گالوانیزاسیون به پوشش حداقل ۷۰ میکرونی که بر روی آن قرار می گیرد گفته می شود پس از این فرآیند لوله گالوانیزه به شکل درز دار تولید می شود.

ناگفته نماند که لوله گالوانیزه درزدار در مدل های نیمه سنگین،  سبک  و سنگین از نظر وزن در کلاس های مختلف تولید خواهد شد و بسته بندی لوله گالوانیزه درزدار به شکل بندیل است که بر مقیاس بندیل نیز مورد فروش قرار می گیرد. البته لوله گالوانیزه درزدار با روش رول شدن یک ورق گالوانیزه که بسیار محکم و ضد سایش و خوردگی است تولید می شود و برای شکل دهی به ضخامت مورد نظر آن لوله گالوانیزه درزدار از یک رول فولادی استفاده می شود. به دلیل اینکه محل درز جوش مورد تنش حرارت زیادی قرار خواهد گرفت لوله گالوانیزه درز دار می تواند در محفظه های تحت فشار یا جریانات مایع پرفشار مورد استفاده قرار گیرد، زیرا ممکن است این لوله پس از زمانی که در این شرایط قرار گرفته دچار آسیب و نشتی از طریق درزهایی که دارد بشود.

لوله گالوانیزه درزدار به دو روش سرد و گرم که فرایند تولید آن دو را تشکیل می‌دهد و به این شکل تقسیم می شوند که لوله گالوانیزه درزدار سرد به خاطر این به نام سرد نامیده می شود که در دمای پایین تولید شده و پیوند بین اتم های فولادی آن ضعیف است لوله گالوانیزه عمر کوتاه تری نسبت به لوله گالوانیزه گرم دارد و در شکلی که طول عمر مفید آن در زیر خاک بین 3 تا 4 سال می باشد. این در حالی است که لوله گالوانیزه درزدار گرم به دلیل تولید در حرارت، پیوندهای اتمی محکم تری را دارند و عمر طولانی تری خواهند داشت. لوله گالوانیزه درز دار در آب، گلخانه، مصارف الکتریکی، مصارف دیگری خواهند داشت. برای خرید و مشاوره با کارشناسان ما تماس داشته باشید.