ناودانی پرسی
ناودانی پرسی
اکتبر 10, 2021
فروش ویژه لوله گالوانیزه
فروش ویژه لوله گالوانیزه
نوامبر 9, 2021
لوله سفید پلی پروپیلن

لوله سفید پلی پروپیلن

لوله سفید پلی پروپیلن

لوله سفید پلی پروپیلن توانست انقلاب جدید و تازه ای در صنعت انتقال آب ایجاد کند. امروزه با استفاده از لوله سفید پلی پروپیلن بسیاری از هزینه ها انتقال آب در سیستم های لوله کشی خانگی و صنعتی کاهش یافته و این لوله ها با ویژگی های خوبی که دارند توانسته اند به خوبی جای لوله های فلزی و چدنی را بگیرند. به طوری که امروزه با وجود لوله سفید پلی پروپیلن دیگر کسی دلش برای لوله ها فلزی تنگ نمی شود. لوله سفید پلی پروپیلن می تواند به خوبی میزان قابل توجهی از گرما را تحمل نماید به همین خاطر در خطوط انتقال آب گرم به خوبی خود را نشان میدهد. همچنین به دلیل اینکه لوله سفید پلی پروپیلن نسبت به لوله های فلزی رسانایی کمتری دارد، میزان بسیار کمی از آب و انرژی گرمایی در داخل این لوله ها هدر می رود.

لوله سفید پلی پروپیلن به نسبت لوله های فلزی بسیار سبک است و به همین دلیل حمل و نقل و انتقال این لوله ها بسیار راحت بوده و در عملیان های برش و اتصال نیز به خوبی در سیستم جواب می دهند. لوله سفید پلی پروپیلن به دلیل جنسی که دارد هیچ گاه زنگ نمی زند و یا مورد سایش قرار نمی گیرد. در زمستان ها نیز بر خلاف لوله های فلزی که به راحتی آب داخل لوله ها یخ بسته و باعث بسته شدن خطوط انتقال آب می شود، لوله سفید پلی پروپیلن بسیار دیر یخ زده و خطوط انتقال خود را حفظ می نماید.

می توانید انواع لوله سفید پلی پروپیلن را در سایز های مختلف و همچنین تمامی اتصالات مربوط به این لوله ها را از فروشگاه آقای آهن خریداری نمایید. فروشگاه آقای آهن با چندین سال تجربه در حوزه فروش انواع لوله های آب و اتصالات مربوط به آنان به فروش لوله سفید پلی پروپیلن نیز می پردازد. می توانید لوله های آب را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از آقای آهن بخواهید. جهت سفارش و خرید لوله سفید پلی پروپیلن با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا همکارانمان در واحد فروش شما را راهنمایی نمایند.