لوله درزدار جوش مستقیم یا درزمخفی ERW
لوله درزدار جوش مستقیم ERW
ژانویه 5, 2022
لوله های PG گالوانیزه
لوله های PG گالوانیزه
ژانویه 8, 2022
لوله درز ماهیچه ای جوش مستقیم LSAW -2

لوله درز ماهیچه ای جوش مستقیم LSAW -2

لوله درزماهیچه ای جوش مستقیم(LSAW)

لوله درز ماهیچه ای جوش مستقیم LSAW که لوله SAWL نیز نامیده می شود. ورق فولادی را به عنوان ماده خام می گیرد، آن را توسط دستگاه قالب گیری قالب می زند، سپس جوشکاری زیر آب دو طرفه را انجام می دهد. از طریق این فرآیند لوله درز ماهیچه ای جوش مستقیم LSAW شکل پذیری عالی، چقرمگی جوش، یکنواختی، پلاستیسیته و آب بندی عالی خواهد داشت.

درلوله درز ماهیچه ای جوش مستقیم LSAW فرآیند انبساط سرد پس از جوش را برای گسترش لوله‌ها اتخاذ می‌کنند، بنابراین ابعاد هندسی لوله‌های فولادی LSAW دقیق‌تر است و کیفیت تطبیق هنگام استفاده از لوله درز ماهیچه ای جوش مستقیم LSAW برای اطمینان از کیفیت جوش خوب است. علاوه بر این، لوله درز ماهیچه ای جوش مستقیم LSAW با جوش چند سیم (سه سیم، چهار سیم) جوش داده می‌شوند و گرمای ورودی تولید شده توسط این فرآیند جوشکاری کم است، میزان تأثیر بر منطقه متاثر از حرارت فلز پایه نیز کم اهمیت می‌باشد. پس از جوش چند سیم، سیم جوش پاس اول می تواند تنش ایجاد شده در حین جوشکاری را از بین ببرد و در نتیجه خواص مکانیکی لوله فولادی را بهبود بخشد. مواد پایه می تواند 100٪ تشخیص نقص اولتراسونیک صفحات فولادی را یک به یک انجام دهد تا الزامات خطوط لوله فشار بالا برای مواد پایه را برآورده کند. با این حال، اگرچه عملکرد کلی لوله درز ماهیچه ای جوش مستقیم LSAW بهتر از سایر لوله‌های فولادی است، اما قیمت بالای آن باعث دلسردی کاربرانی می‌شود که دارای بودجه محدود هستند.

محدوده قطر و عملکرد لوله درز ماهیچه ای جوش مستقیم LSAW

محدوده قطر لوله درز ماهیچه ای جوش مستقیم LSAW بزرگتر از ERW است، معمولاً از 16 اینچ تا 60 اینچ، 406 میلی متر تا 1500 میلی متر. عملکرد خوب در مقاومتمحدوده قطر و عملکرد لوله درز ماهیچه در برابر فشار بالا و مقاومت در برابر خوردگی در دمای پایین

کاربردهای لوله درز ماهیچه ای جوش مستقیم LSAW

لوله درز ماهیچه ای جوش مستقیم LSAW به طور گسترده ای در خطوط لوله نفت و گاز، به ویژه لوله های قطر بزرگ و دیوار ضخیم مورد نیاز با استحکام بالا و فاصله طولانی استفاده شده است. در عین حال در ساخت سازه هایی که نیاز به استحکام سخت، تصفیه آب، صنایع حرارتی، پل سازی و غیره دارند. با توجه به مشخصات API، لوله درز ماهیچه ای جوش مستقیم LSAW (لوله SAWL یا لوله JCOE) به طور ویژه در حمل و نقل نفت و گاز در مقیاس بزرگ در مواردی طراحی شده است که خطوط لوله در سراسر شهر، دریا و منطقه شهری.

 ویژگی های اصلی لوله درز ماهیچه ای جوش مستقیم LSAW

-لوله های فولادی با قطر بزرگ

-لوله فولادی با دیوارهای ضخیم

-مقاومت در برابر فشار بالا

-مقاومت در برابر دمای پایین