لوله بدون درز
لوله بدون درز
مارس 3, 2021
لوله فولادی درزدار
لوله فولادی درزدار
مارس 3, 2021
لوله مانیسمان ساوه

لوله مانیسمان ساوه

لوله مانیسمان ساوه

لوله مانیسمان ساوه ساخته شده برای محیط های برودتی، برای اولین بار در تولید لوله های فولادی جوش داده شده با HFI به طور خاص برای انتقال رسانه های گازی و مایع در حد بسیار کم از فولاد بینتیتی X8Ni9 بسیار پیشرفته استفاده می کند دما این ماده بر اساس استاندارد ASTM A553 برای فولاد نیکل 8-9٪ خاموش و نرم ساخته شده است.

کاربرد لوله مانیسمان ساوه بسیار زیاد است ، به عنوان مثال لوله مانیسمان ساوه به عنوان لوله داخلی در یک سیستم لوله محفظه ای برای حمل LNG و در مخازنی که برای ذخیره LNG استفاده می شود ، حتی در دمای منفی 196 درجه سانتیگراد. زمینه های دیگر کاربرد لوله مانیسمان ساوه را می توان در فناوری نیروگاه ها ، نیروگاه های شیمیایی و مهندسی نیروگاه یافت. مواد را می توان به صورت جداگانه با برنامه مورد نظر سازگار کرد .
ما به تعهد خود به نوآوری و توسعه مداوم دامنه فروش لوله مانیسمان ساوه برای پشتیبانی از بیشترین تقاضای مشتری در سراسر بازار افتخار می کنیم.

بر اساس شهرت ما تعهد ما به کیفیت و یکپارچگی ، علاقه مند به درک نیازهای مشتری و برنامه های محصول ما از جمله لوله مانیسمان ساوه قیمت این محصول بسیار مناسب می باشد .