لوله داربست
لوله داربست
جولای 30, 2020
لوله سیاه درزدار
لوله سیاه درزدار
جولای 30, 2020
لوله فولادی برق

لوله فولادی برق

لوله فولادی برق

لوله فولادی برق یا همان لوله کاندوئیت ابزاریست جهت محافظت از سیم و کابل در داخل و خارج از محیط های صنعتی و کارگاهی.از لوله فولادی برق در ساختمانهای مسکونی،اداری،صنعتی و کارکاهی استفاده می شود.شرکت نوید فلز امین تولید کننده لوله فولادی برق (لوله کاندوئیت) در انواع گرم،سرد و مشکی و در بعضی موارد بصورت سفارشی رنگی می باشد.لوله کاندوئیت را معمولا از ضخامت 1.5 تا 0.90 میلیمتر تولید می کنند.

لوله فولادی برق یا کاندوییت (به انگلیسی : conduit) وسیله‌ای است که به عنوان یک پوشش محافظ، هادی‌ هایی که از درونش گذر داده شده‌اند در جهت جلوگیری از صدمه‌ دیدن سیم یا عایق آن و نیز محافظت افراد در برابر تماس ناخواسته با هادی استفاده می‌شود. استفاده از لوله فولادی برق در ساختمان‌های تجاری و صنعتی، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های اداری، فروشگاه‌ها، تأسیسات زیرزمینی معمولاً لازم دانسته می‌شود اما ممکن است در سیم‌ کشی ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها به کار گرفته نشود. در استانداردها تعداد و اندازه ی مجاز هادی‌هایی که می‌توان از درون یک لوله با اندازه ی استاندارد عبور داد مشخص شده‌اند. انواع مختلف کاندوییت برای اهداف مشخص طراحی و ساخته شده‌اند.

در جهت استحکام و عمر بیشتر و حفاظت بهتر اجرای عملیات سیم کشی و کابل کشی داخل واحدهای ساختمانی و صنعتی و کارخانجات نیاز به لوله های فولادی برق احساس می شود که می تواند به دو صورت لوله کشی فولادی توکار و یا روکار انجام پذیرد.فرم دهی آسان با دستگاه لوله خم کن و همچنین مقاومت و ایستادگی در سالیان دراز محبوبیت لوله فولادی برق را بیشتر نموده است.

لوله فولادی برق برای نگهداری و حفاظت از کابل ها و سیم هایی که در ساختمان های مسکونی و یا صنعتی به صورت روکار و توکار مورد استفاده قرار میگیرد و امروزه با توجه به تاثیر بسیار عالی لوله فولادی برق در کاهش هزینه های ناشی از فرسودگی و قطعی سیم های برق به وسیله ضربات فیزیکی و یا حیوانات موذی، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

متعلقات لوله فولادی برق :

انواع بوشن – بست اسپیت – زانویی ساده – زانویی دور دار – زانویی درب دار
سه راهی ساده لوله فولادی برق – سه راهی درب دار
براس بوشن – تبدیل لوله فولادی برق – کاندولت
درپوش پلاستیکی و آلومینیومی – بست انتهایی – سرلوله پلاستیکی