لوله اسپیرال
لوله اسپیرال
سپتامبر 17, 2020
لوله جدار چاه
لوله جدار چاه
سپتامبر 17, 2020
قیمت لوله مانیسمان

قیمت لوله مانیسمان

قیمت لوله مانیسمان

قیمت لوله مانیسمان با وجود بالارفتن قیمت لوله های مختلف، به دلیل تولید قسمت عمده این لوله در چین، افزایش قیمت لوله مانیسمان کمتر از لوله های دیگر بوده است. قدرت بالای تحمل لوله مانیسمان در برابر تغییرات دما،فشار زیاد، استحکاک و ضربه با سالها تجربه ثابت شده است. این شرکت عاملیت فروش انواع لوله های فولادی، آهنی، مانیسان و ….. و دیگر محصولات فولادی را دارا بوده و آماده ارائه مشاوره تخصصی به مشتریان است.

یکی دیگر از عوامل اختلاف در نرخ لوله‌ بدون درز، برند کارخانه تولیدکننده این محصول است که شرکت نوید فلز امین امکان فروش لوله بدون درز در برندهای مختلف را فراهم کرده است. از جمله می‌توان به قیمت لوله مانیسمان اهواز که معروف‌ترین برند این محصول است و همچنین برندهای دیگر از جمله لوله مانیسمان کاوه اشاره کرد. البته در نظر داشته باشید برندهای ذکر شده همگی تولید داخل هستند و بخش زیادی از این محصول از طریق واردات تأمین می‌شود. از قیمت لوله مانیسمان چینی و دیگر برندهای وارداتی را نیز می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان ما مطلع شوید .

لوله مانیسمان رده 40 نوعی از لوله های فلزی است که بدون درز جوش بوده و در صنایع نفت،گاز، پتروشیمی، سیستم های تاسیسات ساختمان کاربرد گسترده ای دارند که قیمت لوله مانیسمان برای پروژه اهمیت بالایی دارد.

قیمت لوله مانیسمان رده 40 نسبت به لوله مانیسمان رده 80 پایین تر می باشد، چرا که لوله رده 40 ضخامت کمتری داشته و از متریال کمتری در ساخت آن استفاده می شود.لوله های مانیسمان به روش های مختلف حرارتی، تحت کشش و غلطک های خاص تولید میگردند که روش تولید تاثیر زیادی بر یکنواختی، همگنی و کیفیت لوله ها دارد و در نتیجه باعث متغیر بودن هزینه ی تولید و در نتیجه منجر به متغیر بودن قیمت فروش خواهد شد.

لوله های مانیسمان انواع و کاربردهای مختلفی داشته که میتوان به مانیسمان آتش خوار، مانیسمان گالوانیزه سرد، مانیسمان گالوانیزه ی گرم، مانیسمان هیدرولیک، مانیسمان سیاه اشاره کرد که هر کدام از آنها برای موارد خاصی چون لوله های گازی، لوله های کابل برق و مخابراتی، استفاده در صنعت آبرسانی، کشاورزی و گلخانه تولید می شوند که همین امر بر لیست قیمت لوله ی مانیسمان تاثیر گذار خواهد بود.