قیمت روز آهن
قیمت روز آهن
اکتبر 16, 2020
قیمت پروفیل
قیمت پروفیل
اکتبر 16, 2020
قیمت ورق روغنی

قیمت ورق روغنی

قیمت ورق روغنی

به طور کلی می دانیم که قیمت محصولات فولادی متاثر از عوامل مختلفی از قبیل قیمت ارز، سوخت، حمل و نقل، قیمت جهانی مواد اولیه مانند سنگ آهن و… می باشد. از طرفی در بازار، قیمت ورق روغنی شیت متاثر از قیمت محصولات فولادی است با این تفاوت که قیمت این محصول نسبت به دیگر محصولات از نوسان کمتری برخوردار است.

بنابراین در محاسبه قیمت ورق روغنی به روز ، ابتدا باید فاکتورهایی از قبیل افزایش یا کاهش قیمت نفت و گاز به عنوان ماده سوختی مورد نیاز در حمل و نقل، سپس میزان تورم و بعد از آن قیمت سنگ آهن را بررسی کرد. قیمت روز ورق روغنی و قیمت ورق روغنی آنلاین را می توانید از کارشناسان شرکت نوید فلز امین دریافت نمایید.

قیمت ورق روغنی با توجه به عوامل مختلفی همچون کیفیت ورق‌های سرد، برند شرکت تولیدکننده (فولاد مبارکه، هفت الماس و غیره) و ضخامت ورق‌ها تعین می‌شود. قیمت‌های عرضه‌شده در شرکت نوید فلز امین نسبت به سایر شرکت‌ها با توجه به کیفیت خوب این ورق‌ها بسیار مناسب است. شما مشتریان محترم می‌توانید با انتخاب هریک از انواع ورق روغنی , قیمت ورق روغنی را را از کارشناسان شرکت نوید فلز امین دریافت کنید و در صورت تمایل جهت خرید ورق روغنی اقدام نمایید.

قیمت ورق روغنی تولید کنندگان مذکور بسته به کیفیت و تقاضای بازار برای آنها متفاوت است. شما می توانید انواع ورق روغنی را در ضخامت های مختلف و به صورت رول و شیت با کمترین قیمت و بهترین کیفیت از شرکت نوید فلز امین تهیه کنید.