قیمت لوله مانیسمان
قیمت لوله مانیسمان
سپتامبر 17, 2020
لوله سیاه سپنتا
لوله سیاه سپنتا
سپتامبر 22, 2020
لوله جدار چاه

لوله جدار چاه

لوله جدار چاه

لوله جدار چاه (تست آب و غیر تست) تولیدشده از ورق های ST37، طبق سفارش مشتری، ارائه می‌شود.لوله جدار چاه از لوله های فولادی ساخته می شوند که در وزن ها و ضخامت های مختلف در دو نوع شیاردار و بدون شیار تولید می گردد. پرکاربردترین استفاده لوله جدارچاه جلوگیری از ریزش و آبدهی چاه های عمیق خاکی است.

استاندارد لوله جدارچاه

لوله جدارچاه تا به امروز در ۴ نسل تولید شده است که هر نسل ویژگی های گوناگون و تکمیل کننده نسل قبل خود است که عبارت است از :

نسل اول لوله جدار چاه هوا برشی
نسل دوم لوله جدار چاه قوسی
نسل سوم لوله جدار چاه کرکره ای
نسل چهارم لوله جدار چاه اسکرین جانسون

لوله جدارچاه ، بر اساس نوع شیار هایی که در بدنه آن ها قرار دارد و همچنین فاصله این شیار ها از هم دیگر، دارای انواع متفاوتی هستند که توسط شرکت های تولیدی لوله های صنعتی در سطح کشور تولید شده و به فروش می رسند. لوله جدار چاه، به عنوان یک نسل جدید از لوله های صنعتی شناخته شده که امروزه به یکی از پر کاربرد ترین لوله ها در پروژه های عمرانی تبدیل شده است.

عوامل موثر بر قیمت لوله جدار چاه

قیمت انواع لوله های صنعتی، از جمله لوله جدار چاه بستگی به چند فاکتور دارد که بر اساس این فاکتور ها، مدیران شرکت های تولید و فروش لوله های صنعتی، روی این لوله ها، قیمت های مناسب قرار داده تا با فروش آن ها بتوانند سود خوبی را برای شرکت خود رقم بزنند.
امروزه شرکت های بسیاری در سطح کشور هستند که به عرضه لوله های صنعتی و از جمله لوله جدار چاه می پردازند. در این میان شرکت هایی که بتوانند قیمت مناسب ارائه دهند، می توانند از دیگر شرکت های فعال در این زمینه پیشی گرفته و فروش بالاتری داشته باشند. بعلاوه کیفیت لوله های تولیدی این شرکت ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.