لوله گالوانیزه ساوه
لوله گالوانیزه ساوه
فوریه 7, 2021
قیمت لوله سیاه سپاهان
قیمت لوله سیاه سپاهان
فوریه 23, 2021
قیمت لوله درزدار

قیمت لوله درزدار

قیمت لوله درزدار

قیمت لوله درزدار در شرکت نوید فلز امین نسبت به سایر شرکت‌ها با توجه به کیفیت خوب این لوله‌ها بسیار مناسب است. قیمت لوله درزدار در سایزها و اندازه‌های مختلف در جدول زیر قابل‌مشاهده است. شما مشتریان محترم می‌توانید با انتخاب هریک از انواع لوله درز مستقیم برای ثبت سفارش با کارشناسان فروش ما در شرکت نوید فلز امین تماس حاصل فرمایید .

برای ساخت لوله‌های درزدار ابتدا ورق آهن به صورت رول شکل داده می‌شود و سپس آن را با دستگاه‌های بزرگ، از طول جوشکاری می‌کنند. ضخامت ورقی که لوله از آن ساخته می‌شود، ضخامت لوله‌ی خروجی را تعیین می‌کند. لوله‌های درزدار در ضخامت‌ها، سایزها و توسط کارخانجات مختلف تولید می‌شوند که تمام این موارد در قیمت لوله درزدار تأثیر گذار است.

مزایا و معایب لوله های درزدار

قیمت لوله درزدار نسبت به لوله بدون درز پایین تر است.
ضخامت دیواره لوله های درزدار تقریباً در تمام لوله یکسان است زیرا این لوله ها از ورقه ها یا کویل های فولادی ساخته می شوند.
بزرگ ترین نقطه ضعف لوله های درزدار وجود جوش بر روی سطحشان است و این جوش باعث به وجود آمدن یک نقطه ضعف در طول لوله می شود. این نکته در سال های گذشته تأثیر بسیار مهمی داشته است اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی های جدید این مشکل نسبت به گذشته کمرنگ تر شده است.

خرید لوله درزدار

برای خرید لوله درزدار شما ابتدا باید با کارشناسان شرکت نوید فلز امین تماس حاصل فرمایید ، کارشناسان شرکت نوید فلز امین به صورت دقیق به شما در زمینه خرید و قیمت لوله درزدار مشاوره ارائه خواهند کرد . در صورتی که سفارش توسط شما تایید شود وارد مرحله پیش فاکتور می شوید و پس از تایید و پرداخت فاکتور شما برای واحد های فروش و ترابری ارسال می شود و لوله درزدار خریداری شده شما در زمان مقرر در فاکتور برای شما آماده و ارسال می شود .