فروش لوله سفید
فروش لوله سفید
می 7, 2020
لوله سفید
لوله سفید
می 7, 2020
لوله سفید آب

لوله سفید آب

لوله سفید آب

لوله سفید آب را با نام های لوله سبز یا لوله پلی پروپیلن و یا لوله تک لایه و یا لوله PP نیز مینامند. طول هر شاخه لوله ۴ متر میباشد . و قیمت لوله سفید آب بر اساس هر ۱ متر آن در لیست قیمت شرکت ها درج میشود. قیمت لوله سفید آب بر حسب هر یک متر داخل لیست قیمت ها موجود است و طول هر یک شاخه لوله ۴ متر میباشد .

از مزایای لوله سفید آب این است که رسوب نمیگیرند در برابر اسید و باز مقاومند ، در برابر ضربه مقاومند ، کاملا بهداشتی و غیر سمی اند ، سطح داخلی آنها زبر نبوده و در نتیجه آب میتواند به سادگی درون آن حرکت کند ، بدنه لوله تا حدی عایق حرارت میباشد و نیاز به عایق کاری زیاد ندارد ، در دمای ۲۶۰ درجه به هم جوش میخورند و در دمای عادی کاملا یکپارچه میشوند و امکان نشتی نخواهند داشت .

( با در نظر گرفتن درجه حرارت انجماد مایعی که در داخل لوله سفید آب جریان می یابد باید عایقکاری انجام شود.) لوله سفید آب در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارند . در برابر ضربه مقاومت بالایی دارند .لوله سفید آب در مقابل پوسیدگی مقاوم هستند .با آهک ترکیب نمی شوند و زنگ نمی زنند . به علت جلوگیری از نفوذ اشعه های ماوراء بنفش ،جلبک و باکتری در درون آنها اجازه رشد نخواهد داشت . رنگ ، بو و طعم آب را تغيير نمی دهند . دارای سطح داخلی صاف و صیقلی هستند . لوله سفید آب در برابر گرما و صدا عایق هستند .

قیمت لوله سفید آب متفاوت است اما به‌طورکلی با افزایش سایز لوله، قیمت اتصالات مورد استفاده برای آن نیز افزایش می‌یابد. با توجه به نوسانات قیمت ارز، بهتر است برای آگاهی “در لحظه” از قیمت لوله سفید آب، با فروشندگان این کالاها تماس حاصل فرمایید.