لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای
لوله گالوانیزه سبک گلخانه ای
ژانویه 9, 2023
لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ
لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ
ژانویه 9, 2023
فروش لوله گالوانیزه صنعتی

فروش لوله گالوانیزه صنعتی

فروش لوله گالوانیزه صنعتی

لوله گالوانیزه صنعتی که به لوله های فولادی گالوانیزه نیز معروف است در دو نوع گالوانیزه گرم و الکترو گالوانیزه تولید می شود. لایه گالوانیزه گرم ضخیم، به شکلی است که با آبکاری یکنواخت، چسبندگی قوی و عمر طولانی، تولید شده و هزینه آبکاری آن پایین است. سطح آن خیلی صاف نیست و مقاومت در برابر خوردگی آن بسیار بهتر از لوله های گالوانیزه دیگر است. همچنین سطح لوله گالوانیزه صنعتی دوام بیشتری دارد و خیلی سریع اکسید نمی شود و روی لوله زنگ سفید ایجاد نمی کند.

لوله گالوانیزه صنعتی به طور کامل محافظت می شود و پس از گرم شدن، هر قسمت از لوله با روی پوشش داده می شود و قسمت های مقعر و محدب محافظت می شوند. لوله گالوانیزه صنعتی همچنین با ویژگی های ضد خوردگی و مقاوم در برابر سایش، عمر طولانی تری دارد و از آنجایی که روی در قسمت بیرونی لوله گالوانیزه صنعتی آبکاری شده است، زمان روغن کاری در خارج آن، حذف می شود. ساخت و ساز و کار با این لوله ها، راحت تر است و لوله گالوانیزه صنعتی حتی در هوای سرد به راحتی یخ نمی زند که مخصوصا برای محیط سرد و یخبندان مناسب است.

همچنین روکش روی لوله گالوانیزه صنعتی، می تواند مقاومت در برابر خوردگی را افزایش داده و عمر مفید آن را بیشتر کند. لوله گالوانیزه صنعتی علاوه بر خطوط لوله برای سیالات کم فشار عمومی مانند آب، گاز، نفت و غیره به طور گسترده استفاده می شود و همچنین به عنوان لوله چاه نفت و لوله نفت در صنعت نفت، به ویژه در میادین نفتی دریایی و نفت مانند تجهیزات کک سازی شیمیایی، کولر، لوله مبدل روغن تقطیر زغال سنگ، و شمع لوله پایه، لوله پشتیبانی برای تونل معدن، استفاده می شود. لوله گالوانیزه صنعتی بدون درز دارای یک مهره جوش در دیواره داخلی است که بدون درز می باشد و فشار بر لوله بدون درز بیشتر است. لوله گالوانیزه صنعتی جوش داده شده به طور کلی حدود 10 مگاپاسکال است که به طور یکپارچه پردازش شده است.

البته لوله گالوانیزه صنعتی جوش داده شده باید بعد از نورد، جوش داده شود که معمولاً با جوش مارپیچی و جوش مستقیم این کار انجام می شود. عملکرد لوله بدون درز بهتر است و البته قیمت بالاتری دارد. لوله گالوانیزه صنعتی بدون درز با سوراخ کردن یک شمش فولادی یا یک لوله جامد و سپس نورد گرم، نورد سرد یا کشیده شده شکل می‌گیرد. لوله بدون درز دارای بخش تو خالی است و به مقدار زیادی به عنوان لوله برای انتقال سیال استفاده می شود.

لوله جوشی لوله ای گالوانیزه است که توسط یک نوار فولادی یا صفحه فولادی به شکل گرد در می آید و روی سطح آن دارای اتصال است و قسمت خالی مورد استفاده برای لوله جوش داده شده، صفحه یا نوار فولادی می باشد. به همین جهت برای شناخت لوله گالوانیزه صنعتی، به داخل لوله نگاه کنید، زیرا بیرون پردازش خواهد شد که لوله جوش داده شده دارای یک شکاف است که در داخل آن دیده می شود. در برخی موارد، دیدن شکاف آسان نیست، می توانید به آرامی با دست لمس کنید یا به مشخصات نگاه کنید.

لوله گالوانیزه صنعتی جوش داده شده ، مستقیماً از دستگاه و بدون درز یک سوراخ فولادی یا لوله خالی دایره ای تولید می شود و از فرآیند لوله گذاری پیروی نمی کند. عملکرد لوله گالوانیزه صنعتی در بعضی مواقع به درستی با ابزار مطابقت ندارد. قطر میله سنبه خیلی بزرگ یا خیلی کوچک است، تغییر شکل خیلی بزرگ است و سنبه به موقع تغذیه نمی شود. البته لایه روی خالص ضخیم و متراکم که سطح لوله گالوانیزه صنعتی را می پوشاند و می تواند از تماس زیرلایه فولادی با هر محلول خورنده جلوگیری کند که از بستر فولادی در برابر خوردگی محافظت کند.

در لوله گالوانیزه صنعتی، سطح لایه روی، یک سطح لایه اکسید روی بسیار نازک و متراکم را تشکیل می دهد که به سختی در آب حل می شود، بنابراین اثر نگهداری خاصی بر روی بستر فولادی دارد. اگر اکسید روی و سایر اجزای موجود در جو نمک های نا محلول روی را تشکیل دهند، اثر ضد خوردگی بسیار با کیفیت تر است. در تولید لوله گالوانیزه صنعتی، لایه آلیاژ آهن و روی، همراه با فشردگی، مقاومت در برابر خوردگی منحصر به فردی را در فضای صنعتی نشان می دهد و به دلیل ترکیب قوی، روی و آهن متقابلا حل شدنی است و مقاومت در برابر سایش قوی دارد. همچنین پس از گالوانیزه شدن قطعات ساختاری فولادی، معادل یک عملیات آنیلینگ است که می تواند عملکرد مکانیکی ساختار فولادی را به طور موثر بهبود بخشد.

تنش را در حین شکل دهی و جوشکاری قطعات فولادی از بین ببرد و مفید باشد. از آنجایی که روی دارای شکل پذیری عالی است و لایه آلیاژی لوله گالوانیزه صنعتی به طور محکم به پایه متصل می شود، قطعات غوطه ور گرم را می توان با پانچ سرد، نورد، کشیدن سیم و خمش بدون آسیب رساندن به پوشش تشکیل داد. همچنین لایه روی خالص لایه ای گالوانیزه است که دارای خاصیت عایقی در لوله گالوانیزه صنعتی است و خواص آن اساساً نزدیک به روی خالص است و خاصیت شکل پذیری دارد، بنابراین از نظر انعطاف پذیری عالی می باشد.