آهن آلات ساختمانی
آهن آلات ساختمانی
اکتبر 16, 2020
قیمت روز آهن
قیمت روز آهن
اکتبر 16, 2020
خرید آهن آلات

خرید آهن آلات

خرید آهن آلات

خرید آهن آلات از شرکت نوید فلز امین

یکی از فاکتورهای مهم و موثر در کنترل کیفیت, روش ها و تجهیزات تولید می باشد که شرکت نوید فلز امین با توجه به سابقه ی دیرینه و رابطه خوبی که با تولیدگنندگان اصلی این حرفه دارد٬ می تواند به طور قطع کیفیت کالای ارسالی و خریداری شده ی مشتری را تضمین نماید.

کارشناسان فروش شرکت نوید فلز امین بهترین قیمت تحویلی در تهران و سراسر ایران را برای مشتریان گرامی تضمین می کنند.اگر پس از خرید آهن آلات متوجه شدید محصولی مشابه با شرایط یکسان و قیمتی پایین تر ارائه می شود می توانید با کارشناسان تهران آهن تماس حاصل فرمایید .هدف ما خریدی امن ، آسان و ارزان توسط شما عزیزان است و جلب رضایت شما و همکاری مستمر و بلند مدت آرزوی ماست .

نکات خرید آهن آلات

در ابتدا و به عنوان اولین و مهمترین نکته به شما پیشنهاد می کنیم مقالات تخصصی شرکت نوید فلز امین در خصوص محصولی که باید خریداری بنمایید را مطالعه بفرمایید. این مقالات به گونه ای تهیه و تنظیم شده اند که در هر کدام منحصرا به بررسی تخصصی یک محصول پرداخته شده است که شما بعد از مطالعه این مقالات می توانید خرید آهن آلات مطمئن و صحیحی را داشته باشید.
اهمیت این موضوع از چند جهت بالا می باشد. یکی از آن جهت که تنوع در محصولات فولادی به طور مثال میلگرد زیاد بوده و هرکدام از این محصولات کاربرد خاص خود را دارد. مورد بعدی تنوع و تعدد در بنگاه ها و فروشگاه های فروش آهن می باشد که ممکن است در هنگام خرید آهن آلات ، خریدار را گیج کند. مورد سوم هزینه های سنگین این محصولات می باشد که بهتر است قبل از خرید آهن آلات ، خریدار حداکثر دقت خود را به خرج دهد تا از صرف هزینه های بالا و بیهوده جلوگیری نماید.
تعیین دقیق مقدار بار مورد نیاز شما نیز از عامل مهم دیگر می باشد. عدم دقت خریدار به این نکته همچنین گاهی سهل انگاری هایی که از سوی فروشندگان آهن آلات رخ می دهد می تواند هزینه زیادی برای خریدار آب بخورد. بنابراین در تعیین مقدار محصول مورد نیازتان حداکثر دقت را بفرمایید.
نکته مهم بعدی استفاده از تجارب مشاوران در زمینه آهن می باشد. برای این مورد نیز شما می توانید با مشاوران فروش شرکت نوید فلز امین تماس حاصل نمایید و از تجارب آنان در این زمینه استفاده نمایید.
در جهت دریافت مشاوره همچنین می توانید با مهندس ناظر پروژه خود صحبت نمایید. مهندسان ناظر علاوه بر ارائه مشاوره در خصوص نوع محصول فولادی در مقدار مورد نیاز محصول می توانند به شما کمک شایانی بنمایند.
قبل از نهایی کردن خرید آهن آلات بدون شک به صورت تلفنی از نوع ، مقدار و قیمت بار خریداری شده خود اطمینان حاصل کنید و فاکتور فروش را با کارشناس مربوطه نهایی کنید یا اصطلاحا تایییدیه خرید آهن آلات بگیرید.
بار خریداری شده را در هنگام تحویل با فاکتور خرید آهن آلات و گواهینامه فنی درج شده بر روی محصول حتما چک کنید تا از یکی بودن محصول خریداری شده همچنین سلامت آن ( عدم وجود زنگ زدگی ، خوردگی ، وجود سوراخ یا حفره در مقاطع ، لهیدگی ، خم و …) اطمینان حاصل کنید