لوله های PG گالوانیزه
لوله های PG گالوانیزه
ژانویه 8, 2022
لوله گالوانیزه سرد گلخانه
لوله گالوانیزه سرد گلخانه
ژانویه 8, 2022
لوله گالوانیزه ورقی گلخانه

لوله گالوانیزه ورقی گلخانه

لوله گالوانیزه ورقی گلخانه

لوله گالوانیزه ورقی گلخانه در بیشتر موارد، از قاب‌های فولادی در گلخانه‌ها تا مجتمع‌های تجاری گلخانه‌ای بزرگ استفاده می‌شود. لوله فولادی گالوانیزه به طور کلی دارای  هزینه ی مقرون به صرفه ای در بازار است. لوله گالوانیزه ورقی گلخانه بر خلاف سایر مصالح ساختمانی فولادی، بلافاصله پس از تحویل آماده استفاده است. نیازی به آماده سازی اضافی سطح نیست، نیازی به بازرسی های زمان بر، رنگ آمیزی یا پوشش های اضافی نیست. پس از مونتاژ سازه، پیمانکاران می توانند بلافاصله مرحله بعدی ساخت و ساز را بدون نگرانی در مورد مواد فولادی گالوانیزه آغاز کنند. لوله فولادی گالوانیزه گرم امروزه در بین بسیاری از کاربران محبوبیت زیادی دارد. علاوه بر این، فرآیند گالوانیزه از فولاد در برابر آسیب زنگ زدگی محافظت می کند که می تواند در حین حمل و نقل، نصب و سرویس رخ دهد. اگر لوله گالوانیزه را انتخاب کنید، می توانید از هزینه نگهداری و تعویض لوله های خورده جلوگیری کنید. با لوله های فولادی گالوانیزه، لوله های فولادی شما می توانند بسیار طولانی تر از لوله های غیر گالوانیزه دوام بیاورند که این امر باعث صرفه جویی در هزینه های شما در پروژه ساخت گلخانه می شود. دو نوع لوله گالوانیزه گرم درز دار وجود دارد. یکی اینکه ورق لوله گالوانیزه در کارخانه گالوانیزه می شود سپس تبدیل به لوله می شود یا اینکه ابتدا ورق سیاه لوله می شود و سپس لوله را گالوانیزه میکنند.

در مقایسه با سایر پوشش‌های معمولی ، مانند رنگ‌آمیزی تخصصی و پوشش‌های پودری، گالوانیزه کار بسیار بیشتری دارد و در نتیجه هزینه اولیه بالاتری را برای پیمانکاران به همراه دارد. علاوه بر این، لوله گالوانیزه ورقی گلخانه به دلیل دوام و خاصیت ضد خوردگی، می تواند بازیافت و استفاده مجدد شود، که تا حدودی باعث صرفه جویی در هزینه در طول کار پس از تعمیر و نگهداری می شود. در سال‌های اخیر، لوله فولادی نورد سرد معمولاً برای اسکلت فولادی در پروژه گلخانه استفاده می‌شود که دارای سطح بهبود یافته و تحمل‌های محکم‌تر است و لوله فولادی نورد سرد از نظر ابعادی دقیق‌تر است، زیرا لوله فولادی نورد سرد قبلاً فرآیند خنک‌سازی را طی کرده است. که به آن کمک می کند تا به بعد نهایی نزدیک شود در حالی که فولاد نورد گرم محصول نهایی ، تحمل کمتری نسبت به ماده اصلی ایجاد می کند.

در بازار فعلی لوله های فولادی، انواع لوله های فولادی سازه ای به طور گسترده ای به عنوان لوله گالوانیزه ورقی گلخانه در قاب گلخانه استفاده می شود. به طور کلی، فولاد، که در اشکال مختلف برای اهداف مورد نظر غیر از ساخت گلخانه در دسترس است، می تواند با اشکال و اندازه های مختلف گلخانه سازگار شود. قاب های گلخانه را می توان از انواع مختلفی از مواد ساخت. اگر در حال ساخت یک گلخانه هستید، انتخاب نوع قاب برای استفاده یکی از اولین تصمیمات شما خواهد بود. و بدیهی است که برای اکثر کاربران مهم است که نوع مناسبی از قاب لوله را برای پشتیبانی از کل ساختار گلخانه و بهترین لوله گالوانیزه ورقی گلخانه را انتخاب کنند.

لوله‌های GI، فولاد لوله‌ای و آهن زاویه‌دار معمولاً برای ستون‌های جانبی، ستون‌ها و پرلین‌ها در ساختار گلخانه استفاده می‌شوند، زیرا چوب در حال کمیاب شدن و گران‌تر شدن است. در عملیات گالوانیزه کردن لوله گالوانیزه ورقی گلخانه ، سطح آهن یا فولاد را با یک لایه نازک روی پوشانده می شود تا از آن در برابر خوردگی محافظت کند. فرآیند گالوانیزه گرم (فرایند گرم) لوله گالوانیزه ورقی گلخانه بدین صورت است که عضو تمیز شده در روی مذاب غوطه ور می شود که پوسته ای از آلیاژ روی به فولاد تولید می کند. فرآیند الکتروگالوانیزه کردن (فرایند سرد) لوله گالوانیزه ورقی گلخانه بدین صورت است که عضو تمیز شده مانند سایر اشکال آبکاری الکتریکی روی آن اندود شده است. فرآیند گالوانیزه کردن آهن را ضد زنگ می کند تا مشکل زنگ زدگی اعضای سازه را از بین ببرد.

لوله گالوانیزه ورقی گلخانه به دلیل داشتن اجزای ضد زنگ در مصارف خارجی و داخلی استفاده می شود. پوشش روی روند خوردگی را کند می کند و لوله می تواند برای چندین دهه (در محیط مناسب) دوام بیاورد. این لوله گالوانیزه ورقی گلخانه را برای کاربردهای گلخانه ای و برای انتقال آب سرد و گرم به طور یکسان ایده آل می کند.