لوله گالوانیزه روکار
لوله گالوانیزه روکار
اکتبر 10, 2021
ناودانی فابریک
ناودانی فابریک
اکتبر 10, 2021
تیر آهن لانه زنبوری

تیر آهن لانه زنبوری

تیر آهن لانه زنبوری

تیر آهن ها انواع مختلفی دارند و در صنایع مختلف ساختمان سازی و پل سازی مورد استفاده قرار می گیرند. با پیشرفت علم ساختمان سازی و درست شدن تیر آهن ها، انواع مختلفی از آن ها روز به روز نمایان شده که تیر آهن لانه زنبوری یکی از انواع تیر آهن هایی است که مورد رونمایی قرار گرفته است. تیر آهن لانه زنبوری بر خلاف تیر آهن های ساده یا همان تیر آهن H به صورت یکپارچه ساخته نشده است به دلیل حفره هایی که در دل این تیر آهن ایجاد کرده اند نام آن را نیز تیر آهن لانه زنبوری قرار داده اند. تیر آهن های لانه زنبوری میزان فولاد کمتری به نسبت تیر آهن های عادی دارد اما در عوض میزان تحمل بار خمشی در آن بیشتر بوده و عملیات های جوشکاری نیز راحت تر در آن پیاده می شود.

یکی دیگر از مزیت هایی که تیر آهن های لانه زنبوری را با هدف آن ساخته اند، عبور لوله ها و تاسیسات از داخل این حفره ها است. حفره های تیر آهن لانه زنبوری کار را برای تاسیسات و سیم کشی ساختمان بسیار راحت تر کرده است. در گذشته برای عبور لوله ها و سیم کشی های مختلف در سقف باید بتون را کامل سوراخ کرده و بر حسب آن تاسیسات را از داخل آن عبور می دادند. اما امروزه با وجود تیر آهن های لانه زنبوری دیگر نیازی به این کار نیست و به راحتی تاسیسات را از داخل حفره های تیر آهن عبور می دهند. تیر آهن های لانه زنبوری به نسبت سایر تیر آهن ها سبک تر بوده و همچنین تطبیق پذیری بیشتری دارند.

می توانید انواع تیر آهن های لانه زنبوری را در سایز ها و اندازه های مختلف از فروشگاه آقای آهن تهیه نمایید. آقای آهن یک فروشگاه بزرگ فروش لوله و انواع اتصالات ساختمان است که به فروش انواع تیر آهن از جمله تیر آهن لانه زنبوری نیز می پردازد. می توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید تیر آهن لانه زنبوری و یا سایر انواع تیر آهن با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.