لوله فولادی برق
لوله فولادی برق
جولای 30, 2020
لوله استیل
لوله استیل
آگوست 31, 2020
لوله سیاه درزدار

لوله سیاه درزدار

لوله سیاه درزدار

لوله سیاه درزدار برای اطلاع از قیمت لوله درزدار , فروش لوله درزدار , لوله درزدار فولادی , لوله های فولادی درزدار , روش تولید لوله های درزدار, استاندارد لوله درزدار به فروشگاه اینترنتی شرکت نوید فلز امین مراجعه نمایید.

لوله سیاه درزدار

لوله سیاه درزدار که در انگلیسی (WELDED PIPE) می باشد ، بوسیله نورد ورق های فولادی درست می شود ، به این صورت که ورق در ضخامت های مورد نظر و بر اساس سایز لوله برش خورده و سپس وارد دستگاه نورد می شود ، سپس درز ایجاد شده را جوشکاری می کنند و لوله وارد مرحله تست و کونیک می شود. لوله جوش مقرون به صرفه است و با وزن کمی که دارد از سختی زیادی برخوردار است و می تواند نیروی زیادی را تحمل کند.

از لوله سیاه درزدار برای انتقال گاز ، آب و یا سایر مایعات در محیط های کم فشار و یا با فشار متوسط استفاده می شود ، مانند سیستم انتقال آب ، سیستم فاضلاب ، لوله کشی نفت و گاز ، خدمات حفاظت از آتش و غیره .

تعداد کارخانه های داخلی فعال در زمینه تولید انواع لوله سیاه درزدار فولادی و آهنی قابل ملاحظه بوده و بخش عمده مورد نیاز کشور از لوله سیاه درزدار توسط کارخانه های داخلی تامین می گردد. لوله درزدار اصفهان و لوله درزدار سپاهان از برترین برندهای تولید لوله در این زمینه هستند.

اغلب لوله سیاه درزدار برای گاز رسانی و پتروشیمی کاربرد دارند برخی از این محصولات با روی پوشش داده شده و حالتی گالوانیزه به خود می گیرند در این صورت چون دچار فرسایش و زنگ زدگی نمی‌شوند، برای لوله کشی آب نیز مناسب خواهند بود. لوله سیاه درزدار به صورت متداول از ضخامت های ۲ میلی به بالا در بازار یافت می شود از جمله تست هایی که روی این قبیل محصولات صورت می‌گیرد می‌توان به تست فشار، کشش، پیچش و خمش اشاره نمود.

انواع لوله سیاه درزدار

لوله سیاه درزدار در دو نوع سنگین و سبک تولید شده و هر کدام از آنها خصوصیات خاص خود را دارد.
لوله سیاه درزدار سبک در سایزهای 1، 2 و 3 اینچی تولید شده و تقریبا در وزن های 5 تا 7 کیلوگرم موجود می باشند.
لوله سیاه درزدار سنگین این لوله در وزن های 7 تا 152 کیلوگرم موجود بوده و در سایزهای 2/1 تا 8 اینچ و با ضخامت بدنه ی 5/2 تا 8/4 میلی متر موجود می باشند.
این نوع از لوله های فولادی در متراژهای 6 و بالاتر تولید شده و در متراژهای مختلف قابل سفارش می باشند.
لوله های سیاه درزدار در انواع داخلی و خارجی موجود بوده و انواع مرغوب این لوله ها دارای نشان استاندارد ملی و بین المللی می باشند.