لوله گالوانیزه قالیشویی
لوله گالوانیزه قالیشویی
ژانویه 10, 2020
لوله گالوانیزه پایه فنس
لوله گالوانیزه پایه فنس
ژانویه 10, 2020
تولید لوله گالوانیزه

تولید لوله گالوانیزه

تولید لوله گالوانیزه

لوله گالوانیزه لوله ای است که دارای پوشش روی به عنوان یک ماده شیمیایی است که می تواند از خوردگی لوله جلوگیری کند. به طوری که لوله های گالوانیزه می توانند در یک اتاق مرطوب دوام بیاورند و به راحتی زنگ نزنند. فرآیند ساخت و تولید لوله گالوانیزه، مواد فولادی در مذاب روی غوطه ور می شود. این فرآیند تولید گالوانیزه گرم نامیده می شود. تولید و توزیع و تامین انواع لوله های آهنی را انجام می دهیم، یکی از محصولاتی که ما تولید میکنیم، لوله های گالوانیزه است. لوله های آهنی گالوانیزه را در انواع لوله های آهنی مانند لوله مربع، لوله آب با قیمت مناسب تولید و ارائه می دهیم.

تولید لوله گالوانیزه

تولید لوله گالوانیزه

مزیت لوله های فولادی گالوانیزه پایداری آنها نسبت به وزن کم آنهاست. لوله های گرد اغلب در ساخت یک نرده فولادی تا یک سیستم دروازه کامل استفاده می شود. سازه های کامل و پایدار را می توان با این لوله ها ساخت. مشتریان ما قبلاً تعدادی پروژه با این لوله ها اجرا کرده اند. در مورد تولید لوله های فولادی گالوانیزه، مهم است که کل لوله در حین گالوانیزه گرم غوطه ور شود. بنابراین داخل لوله نیز از خوردگی محافظت می شود. لوله های غیر گالوانیزه را می توان از بیرون رنگ آمیزی کرد، اما همیشه از داخل بدون محافظ است و بنابراین سریعتر زنگ می زند.

محافظت در برابر خوردگی لوله های تولید شده با استفاده از فرآیند ما بسیار برتر و تایید شده است. تولید لوله های گالوانیزه به دلیل افزایش مقاومت در برابر خوردگی در بسیاری از زمینه ها مانند لوله های آب و آبپاش، داربست ها، سیستم های قفسه بندی، نرده ها و حتی سازه های بازی استفاده می شوند. آنها از نوار فولادی “سیاه” یعنی گالوانیزه نشده ساخته و تولید می شوند که با نورد به صورت لوله در آمده و سپس به صورت طولی جوش داده می شود. لایه روی سپس با غوطه ور کردن لوله ها در یک مخزن بزرگ حاوی حمامی از روی مذاب گالوانیزه می شود.

تولید لوله گالوانیزه لوله ای است که در این زمان به دلیل نیاز و دوام آن بسیار مورد تقاضا است که از دوام بیشتری نسبت به چندین نوع لوله دیگر برخوردار است. مسکن و ادارات 2 بخشی هستند که اکنون از آن استفاده زیادی می کنند. اگر به دنبال تولید لوله گالوانیزه یا سایر تولیدات آهن و فولاد هستید، ما آماده پاسخگویی به نیازهای شما هستیم. ما تولیدکننده و تامین‌کننده فولاد هستیم و می‌توانیم هر مقدار موجودی را که نیاز دارید، چه برای استفاده شخصی، چه برای نیازهای پروژه، و چه برای فروش مجدد شما فراهم کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با خدمات مشتریان ما تماس بگیرید.

لوله گالوانیزه در حال حاضر انتخاب اصلی برای فعالان صنعت، کارگاه های تراشکاری و بخش های تولید و همچنین پیمانکاران در ساخت و سازهای ساختمانی است که نیاز به لوله دارند، زیرا این لوله گالوانیزه مقاوم در برابر زنگ زدگی است و قیمت آن نیز چندان گران نیست. تولید لوله های گالوانیزه خود سایزهای مختلفی دارند که یکی از آنها لوله گالوانیزه 4 اینچ است.

تولید و استفاده از لوله گالوانیزه 4 اینچ

◉ تولید لوله گالوانیزه 4 اینچ ؛ به طور کلی استفاده از لوله گالوانیزه برای تخلیه آب؛  ما می توانیم از لوله ها برای تخلیه آب استفاده کنیم و معمولاً به لوله های زیادی نیاز داریم. لوله های مورد استفاده باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند تا نیازی به تعویض سریع نداشته باشند.

◉تولید  لوله گالوانیزه 4 اینچ برای نرده در حال حاضر تقریباً تمام ساختمان ها به خصوص خانه ها باید دارای نرده و مصالح ساخت نرده یعنی آهن باشند. این ماده به عنوان ماده ای برای ساخت نرده ها بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه بر این، این نوع لوله همچنین محکم و مستحکم و ضد خوردگی است بنابراین برای ساخت نرده بسیار مناسب و کاربردی است.

◉ تولید لوله گالوانیزه 4 اینچ برای تیرهای چراغ ، زمانی که می خواهیم در خانه چراغ نصب کنیم، به یک تیرک برای آویزان کردن چراغ ها نیاز داریم. آهن لوله را می توان به عنوان پایه چراغ استفاده کرد زیرا محکم است. زمانی که میله ای را برای لامپ انتخاب می کنید، میله ای را انتخاب کنید که محکم باشد.

 

انواع مختلفی از لوله های فولادی گالوانیزه وجود دارد ، از جمله فولاد آلومینیوم، فولاد کربن و فولاد ضد زنگ. لوله های فولادی گالوانیزه یکی از قوی ترین لوله های فولادی است، زیرا ضخامت کابل نسبت به سایر لوله های فولادی گالوانیزه سریعتر است. لوله های فولادی گالوانیزه ما  به دلیل هندسه بسیار پایدار هستند. آنها در بسیاری از بخش های حرفه ای و همچنین در خانه، آپارتمان یا باغ استفاده می شوند. لوله گرد ساخته شده از فولاد گالوانیزه به عنوان یک ابزار ساختمانی مدرن برای کاربردهای متعدد مناسب و مورد استفاده است.

تولید و توزیع لوله گالوانیزه مزایای زیادی دارد، بنابراین بخش های زیادی در حال حاضر به آن نیاز دارند، در ادامه برخی از مزایای لوله گالوانیزه را خلاصه می کنیم؛ مقاوم در برابر زنگ زدگی / خوردگی،عمر طولانی تر، مواد قوی، قیمت های مقرون به صرفه…

مزایای لوله گالوانیزه 4 اینچ

لوله های گالوانیزه به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند و می توانند برای مدت طولانی دوام بیاورند. تولید این لوله به دلیل دارا بودن لایه اضافی مقاومت بسیار قوی تری در برابر فشار آب نسبت به لوله های معمولی است. شکل لوله متقارن تر است، ضخامت آن تقریبا صاف است و ساختار آن به اندازه کافی محکم است تا از آسیب و نشت جلوگیری کند. این لوله همچنین نقش مهمی در افزایش استحکام سازه ای ساختمان دارد تا ساختمان در برابر بلایای موجود مقاومت و استحکام بیشتری داشته باشد. بر اساس تجربه ما، تولید و استفاده این لوله گالوانیزه می تواند در شرایط بیرونی شهری به مدت 25 سال دوام بیاورد و آنچه که در مناطق روستایی بر اساس تحقیقات بسیار خارق العاده تر است می تواند تا 50 سال دوام بیاورد.لوله های گالوانیزه به لوله هایی نیز معروف هستند که نگهداری آنها آسان است، اگرچه برخی از متخصصان آهن و فولاد توصیه می کنند که در صورت نشتی یا گرفتگی بهتر است لوله جدیدی را جایگزین کنید تا ایمن تر و بادوام تر باشد.

برای اطلاع از آخرین قیمت ها می توانید با خدمات مشتریان ما تماس بگیرید، همچنین می توانید هزینه های حمل و نقل و همچنین موجودی کالا را جویا شوید. ما سعی خواهیم کرد به سرعت پاسخ دهیم و موارد مورد نظر شما را بلافاصله ارسال کنیم. به عنوان یک تولید کننده و توزیع کننده قابل اعتماد، کامل، با تجربه و مقرون به صرفه لوله گالوانیزه در تهران، بهترین خدمات به مشتریان، رسالت اصلی است که باید انجام دهیم.

شرکت ما که بر تولید و فروش محصولات آهن، بتن و فولاد تمرکز دارد. به طور فزاینده ای اعتماد بخش های مختلف صنعتی را که به تولید و  توزیع کنندگان لوله گالوانیزه نیاز دارند، جلب می کنیم. ما مطمئناً می توانیم بهترین انتخاب برای شما باشیم. کیفیت محصولاتی که ما ارائه می دهیم غیرقابل انکار است. آماده پشتیبانی از نیازهای شما در مناطق مختلف هستیم.

ما تولید و سفارشات لوله های گالوانیزه را در مقیاس ملی در سراسر ایران با قیمت های رقابتی و مقرون به صرفه ارائه می دهیم. لطفا با خدمات مشتریان ما تماس بگیرید تا بهترین اطلاعات را در مورد محصولاتی که می توانیم تولید و ارائه دهیم، دریافت کنید. تعهد ما ارائه بهترین خدمات، بهترین قیمت و بهترین کیفیت کالا است.

تولید لوله گالوانیزه در مجموعه های صنعتی نیازمند زیرساخت مطلوب، امکانات وتجهیزات خاص، صرف انرژی قابل توجه و نیروی انسانی زیاد است. به همین دلیل بسته به شرایط اقتصادی تولید لوله گالوانیزه برای مجموعه های صنعتی در کشور هزینه های تولید نیز تغییر می کند. این هزینه ها به شکل مستقیم بر روی قیمت تولید لوله گالوانیزه نیز تاثیر خواهد داشت.

در قسمت اول تولید لوله گالوانیزه، لوله های فولادی را چربی زدایی می کنند و در قسمت بعدی سطح لوله ها را از زنگ زدگی ها پاک می کنند. سپس لوله ها را به درون محلول فلاکس وارد میکنند.

این محلول در تولید لوله گالوانیزه باعث می شود مواد پوشش دهنده بهتر جذب لوله های فولادی شود. لوله های فولادی بعد از این که به محلول فلاکس آغشته می شوند وارد دستگاه گالوانیزسیون می شوند و در درون کوره های مخصوص تا دمای ۱۲۰ درجه سانتی گراد حرارت می بینند.

پس از خشک شدن سطح لوله ها در تولید لوله گالوانیزه، آن ها را وارد حمام روی می کنند و مدت یک دقیقه را در دمای ۴۵۰ درجه سانتی گراد در آن جا قرار می دهند. سپس سریعا لوله های آغشته شده به فلز روی را از حمام روی خارج می کنند. بعد از خارج کردن لوله ها در تولید لوله گالوانیزه، فلز اضافی موجود بر روی لوله، توسط بخار و دمش هوا پاک می شوند. سپس سریعا لوله را داخل آب سرد فرو می برند با این کار از تشکیل آلیاژی از فلز آهن و روی بر روی سطح لوله ها جلو گیری می شود.

در نهایت در تولید لوله گالوانیزه لوله ها را دنده می کنند و از روی درپوش پلاستیکی که بر روی آن ها نصب می شوند قابل شناسایی است.