قیمت لوله گلخانه
قیمت لوله گلخانه
می 13, 2020
قیمت لوله سفید
قیمت لوله سفید
می 21, 2020
لوله گلخانه سپنتا

لوله گلخانه سپنتا

لوله گلخانه سپنتا

چه شما یک گلخانه کوچک برای تعداد کمی از گیاهان مورد علاقه خود دارید، یا کل باغ سبزی شما متکی به یک ساختار بزرگ است، انتخاب لوله گلخانه سپنتا مناسب برای نیازهای شما کلید برداشت محصول پربار تر است زیرا ورود به کشت گلخانه ای ممکن است کاری دلهره آور به نظر برسد.

با اطلاعات صحیح درباره لوله گلخانه سپنتا می توانید تصمیم بگیرید که کدام گلخانه برای شما بهترین است و شروع به ساخت کنید. البته برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمام مواد مختلف گلخانه و آنچه که برای نیازهای خاص و نیازهای رشد شما بهترین کار را دارد، این مطلب را مطالعه کنید.

طراحی یک گلخانه به شدت بر بهره وری و بهره وری انرژی آن تأثیر می گذارد و اگرچه مواد دیگری در دسترس هستند. بسیاری از مردم از لوله گلخانه سپنتا برای ایجاد فضای داخلی با دهانه آزاد استفاده می کنند.

ساختار اصلی گلخانه شامل لوله گلخانه سپنتا، دیوار انتهایی، ستون های جانبی، دیواره های جانبی و تیرهای افقی به تیرها است که از این لوله گلخانه سپنتا سه نوع گلخانه به وجود می‌آیند. گلخانه های تکیه، جدا شده و ناودانی متصل است که در سال های اخیر، سازه های گلخانه ای به طور فزاینده ای محبوب شده است.

در واقع ساختار گلخانه می تواند از آلومینیوم، فولاد گالوانیزه، چوب یا پلاستیک ساخته شود. تمام انواع لوله گلخانه سپنتا ساختار متفاوتی دارند که به عنوان مثال، لوله های فولادی، انتخاب خوبی برای ورق های پلی اتیلن یا پارچه های مبتنی بر پلی وینیل کلراید PVC هستند.

البته لوله گلخانه سپنتا در درجه اول برای ساختار تونل گلخانه در نظر گرفته شده اند، اما می توانند برای اهداف دیگر نیز استفاده شوند که به عنوان تکیه گاه های طولانی مدت برای گیاهان خزنده نیز باشند. به دلیل وزن متعارف، قابل حمل و نقل و نصب می شوند که این لوله گلخانه سپنتا در برابر باران و هوای سرد و همچنین در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند.

نصب لوله گلخانه سپنتا

برای تعیین مکان گلخانه، منطقه را اندازه بگیرید و پس از راه اندازی سازه، لازم است لوله گلخانه سپنتا با فویل پلاستیکی به عرض 8 متر پوشانده می شود و در هر دو لبه برای تقویت بیشتر با زمین پوشانده شده است.

البته برای نصب لوله گلخانه سپنتا یک ستون به زمین میخ می شود. لوله با وارد کردن انتهای تیرک در آن تا حد محدود کننده قرار می گیرد که نصب را به همان روشی همیشگی ادامه دهید و این روش امکان استفاده کارآمدتر از عرض تونل را فراهم می کند. زیرا موقعیت عمودی پایه ها امکان استفاده از لبه های تونل را برای کاشت فراهم می کند.