لوله گالوانیزه ارزان
لوله گالوانیزه ارزان
فوریه 7, 2021
لوله گالوانیزه ساوه
لوله گالوانیزه ساوه
فوریه 7, 2021
خرید لوله گالوانیزه

خرید لوله گالوانیزه

خرید لوله گالوانیزه

شرکت نوید فلز امین در زمینه ی فروش انواع لوله گالوانیزه و لوله گالوانیزه گرم فعالیت دارد .قیمت لوله های گالوانیزه به چند عامل بستگی دارد . سایز ، ضخامت ، قطر ، وزن شاخه عواملی هستند که در خرید لوله گالوانیزه و تعیین قیمت لوله گالوانیزه نقش دارند .

کلیه لوله های فولادی و آهنی گالوانیزه در شاخه های ۶ متری و دو سر دنده با قطر1 اینچ تا ۸ اینچ تولید می گردند . قطر این لوله ها معمولاً‌ قطر اسمی است که بزرگتر از قطر داخلی و کوچکتر از قطر خارجی است . در بازار برای خرید لوله گالوانیزه این لوله ها را بر اساس نمره می شناسند .

خرید لوله گالوانیزه برای انتقال حرارت، گاز و آب استفاده می گردد.ایجاد زنگ آهن در لوله های فولادی سبب آلوده شدن اتصالات و مخلوط شدن با باکتری ها می گردد.همچنین به علت حضور زیاد فلزات سنگین در آب، لوله های فولادی معمولا دچار خوردگی می شوند. این مورد سبب آسیب رساندن به بدن انسان می گردد.بنابراین خرید لوله گالوانیزه در صنایع آب بسیار مهم می باشد.

خرید لوله گالوانیزه گلخانه ای ( گل خانه ای ) ، در دو مدل آبکاری گالوانیزه گرم و آبکاری گالوانیزه سرد میباشد .

عمر مفید لوله گالوانیزه گرم گلخانه ای طبیعتا به دلیل شرایط آبکاری بسیار بیشتر از لوله گالوانیزه سرد خواهد بود اما از لوله سرد گالوانیزه نیز در سازه گلخانه و به جهت ساخت گلخانه ها استفاده میشود . لوله گالوانیزه گلخانه ای از سایز ۱/۲ تا ۴ اینچ تولید و آبکاری میشود با این حال خرید لوله گالوانیزه گلخانه ای به صورت اصولی و پر مصرف سایز ۳/۴ اینچ ، ۱ اینچ و ۱ ۱/۲ اینچ است .

ویژگی لوله گالوانیزه گلخانه ای

خرید لوله گالوانیزه و ارزان بودن آن
سبک با دوام
جابجایی بسیار راحت
ضد زنگ
ضد رطوبت

خرید لوله گالوانیزه با ابعاد مختلف

کلیه لوله‌های فولادی و آهنی گالوانیزه در شاخه‌های ۶ متری و دو سر دنده با قطر ۱/۲ اینچ تا ۸ اینچ تولید می‌گردند. قر این لوله‌ها معمولاً‌ قطر اسمی است که بزرگتر از قطر داخلی و کوچکتر از قطر خارجی است. همچنین در بازار این لوله‌ها را بر اساس نمره می‌شناسند .

عواملی تاثیرگذار بر قیمت خرید لوله گالوانیزه گاز

آن دسته از مقاطع آهنی با درصد کم کربن ساخته شده مطابق با استاندارد DIN 2440 & 2441 لوله گاز می باشند. این مقاطع با دو وزن سبک و سنگین و در دو نوع سر ساده و سر دنده ای در بازار موجود است. اغلب از این محصول در ساختمان های مسکونی به عنوان لوله های گاز مورد استفاده قرار می گیرد. از قابلیت های این محصول قابلیت رزوه شدن آن است که در بسیاری از موارد موجب سهولت در اجرای آن می شود .

بحث ضخامت در خرید لوله گالوانیزه سپنتا زیاد مطرح نمی باشد و این نوع لوله ها یکدست تر تولید می شوند.خرید لوله گالوانیزه ساوه ، در بین انواع لوله گالوانیزه در ایران ، جزو برترین برندهای گالوانیزه گرم محسوب می گردد . که در سه نوع لوله گالوانیزه سبک ساوه ، لوله گالوانیزه سنگین ساوه و لوله گالوانیزه فوق سنگین ساوه شناخته شده است. لوله ساوه در سایزهای ۱/۲ تا ۴ اینچ تولید میشود. کارخانه لوله گالوانیزه ساوه از آبکاری گرم گالوانیزه جهت تولید محصولات گالوانیزه خود استفاده مینماید.