فروش لوله
فروش لوله
جولای 30, 2020
لوله فولادی برق
لوله فولادی برق
جولای 30, 2020
لوله داربست

لوله داربست

لوله داربست

به منظور دسترسی به نقاط دارای ارتفاع بیشتر از 2 متر نیاز به نصب داربست داریم، لوله داربست، اسکلت بندی این سازه را تشکیل می‌دهد و همچنین کاربرد فراوانی در سوله سازی و پل سازی دارد. قیمت لوله داربست برای فعالان حوزه ساختمان به منظور کاهش هزینه‌های اجرایی بسیار با اهمیت است.

لوله داربست یکی از پرکاربردترین لوله ها در صنعت است.همچنین در صنایع و سازه های مختلف نیز از آن استفاده می شود.لوله داربست در سایز های مختلف تولید می شود که متداول ترین سایز مورد استفاده آن سایز ۱۱/۲ اینچ یا همان نمره ۵ می باشد. لوله داربست را به نام لوله ۵ نیز می شناسند.
گروه آهن یک با اخذ نمایندگی از کارخانه هایی که در تولید محصولات فولادی فعالیت دارند در تلاش بوده است .

وزن داربست 6 متری

وزن لوله داربست 6 متری با ضخامت 2 میلی متر، 13.8 کیلوگرم
وزن لوله داربست 6 متری با ضخامت 2.5 میلی متر، 17 کیلوگرم
وزن لوله داربست 6 متری با ضخامت 3 میلی متر، 26 کیلوگرم

لوله داربست یکی از انواع اولیه داربست های فلزی است.این داربست ها شامل دو بخش اصلی لوله و اتصالات داربست هستند.لوله داربست به دلیل سهولت در مونتاژ و جداسازی قطعات بسیار ساده و محبوب است. برای ساخت داربست ، شما باید لوله ها را به هم متصل کنید، سپس عمودی ها و افقی ها را با گیره هایی که به طور خاص برای این لوله ها ساخته شده است ، به یکدیگر متصل کنید. این سیستم بسیار انعطاف پذیر است زیرا می توانید لوله عمودی را در هر کجا که به آنها احتیاج دارید قرار دهید. در جایی که انواع دیگر لوله داربست به راحتی شکل های عجیب و غریب ایجاد نمی کنند ، داربست های لوله ای و گیره ای می توانند به شکل های گرد ، راست یا نامنظم سازگار شوند. فولاد موجود در این نوع داربست ها به طور خاص برای محافظت در برابر خوردگی و زنگ زدگی طراحی شده است ، به این معنی که برای مناطقی که دارای هوای شدید است ، انتخاب مناسبی است. الزامات خاصی وجود دارد که شرکتها و طراحان داربست باید آنها را برآورده کنند. این عمر طولانی اما هزینه اولیه بالایی دارد.