قیمت لوله سیاه درزدار
قیمت لوله سیاه درزدار
آوریل 23, 2021
قیمت لوله فولادی گالوانیزه
قیمت لوله فولادی گالوانیزه
می 9, 2021
لوله 6 اینچ فولادی

لوله 6 اینچ فولادی

لوله 6 اینچ فولادی

لوله 6اینچ فولادیخانواده بزرگی از لوله ها هستند که در صنعت ساختمان و سایر صنایع، کاربردهای گوناگونی دارند. این لوله ها با شکل ها و اندازه وزخامت های مختلف تولید میشوند. موارد مصرف لوله های 6 اینچ فولادی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، ماشین سازی، سیستم های ابزار دقیق و انتقال حرارت، انتقال آب، کارهای عمرانی و شهرسازی، ساخت انواع سازه ها، پل سازی، تاسیسات ساختمانی و… میباشد. عموما جنس لوله ها باید فلز باشد انواع آلیاژهای فولاد می تواند برای تولید لوله صنعتی به کار رود.

موادی که در ساخت لوله 6 اینچ فولادی به کار میرود

مواد فلزی /موادآهنی /چدن/فولادو…….. .

در یک حالت کلی لوله 6 اینچ فولادی مقاطع استوانه ای و توخالی می باشند که یا از رول و جوش ورق فولادی یا به صورت بدون درز جوش ساخته می شوند و برای انتقال گاز، سیالات و مایعات مورد کاربرد قرار می گیرد لوله 6 اینچ فولادی 6.00 “OD ERW (با مقاومت الکتریکی جوش داده شده) Valmont با انواع مشخصات ASTM از جمله A513 ، A787 ، A135 ، A500 ، A847 و A53 ​​تولید می شود.

برای تولید لوله ۶ اینچ فولادی دو پیشنهاد مطرح گردید : استفاده از بلوم با مقطع ۲۲۵ * ۲۲۵ ( در نتیجه تغییر ابعاد حوضچه فعلی پرس ) استفاده از بلوم معمولی خط یعنی بلوم ۲۰۰ * ۲۰۰ لوله فولادی وسیله ایست جهت حفاظت مواد داخل لوله از محیط بیرونی آن است. امروزه فرآیند های تولید لوله6 اینچ فولادی بسیار در حال تغییر و تحول هستند، و به همین دلیل است که صنعت وظیفه دارد که نیازهای اولیه سایر صنایع را رفع کند فولاد آلیاژی است از آهن و کربن و همچنین ممکن است دارای درصد کمی از سایر فلزات مانند نیکل، کروم، آلومینیوم و … باشد.

لوله 6 اینچ فولادی به پنج دسته کلی تقسیم میشوند:

این تقسیم بندی بر اساس آلیاژ لوله ،نوع ساخت و عوامل دیگری می باشد.این پنج دسته عبارتند از :

لوله فولادی کربنی
لوله استلنس استیل
لوله فولادی سیاه
لوله فولادی گالوانیزه
لوله جوش داده شده یا درزدار لوله 6 اینچ فولادی ضد زنگ راحت تمیز میشود و مقاومت بسیار بالایی در برابر اسیدها و انواع مواد شیمیایی دارد.