تیر آهن لانه زنبوری
تیر آهن لانه زنبوری
اکتبر 10, 2021
ناودانی پرسی
ناودانی پرسی
اکتبر 10, 2021
ناودانی فابریک

ناودانی فابریک

ناودانی فابریک

ناودانی یکی از قطعاتی است که در ساختمان سازی به وفور از آن ها استفاده می شود. اگر بخواهیم این قطعات پر کاربرد را از نظر نحوه تولید دسته بندی کنیم، ناودانی فابریک و ناودانی پرسی این دسته بندی ما را شکل می دهند. ناودانی فابریک همان ناودانی است که ما در این مطلب به آن پرداخته و برای شما روشن می کنیم که چرا به آن ناودانی فابریک گفته و تفاوت اصلی آن با ناودانی پرسی در چیست. ناودانی فابریک بر خلاف ناودانی پرسی که از ورق های فلزی تولید می شود، از شمش های آهن تولید گردیده و شکل دهی بر روی آن و برش های لازم صورت می گیرد.

در ناودانی فابریک شمش آهن را با گرمای بسیار زیاد ذوب کرده و در قالب های مورد نظر که از قبل آماده شده است می ریزند. پس از سرد شدن و شکل گیری تکه های اضافه آن را برش داده و صاف می کنند تا به راحتی مورد استفاده قرار بگیرند. ناودانی های فابریک را از آلیاژ های مختلف فولاد مانند فولاد گالوانیزه، آلومینیوم و استیل تولید می کنند که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارد. اما به طور کلی و مهم تر از همه وزن آن هاست که تعیین می کند که از کدام یک از این فلز ها استفاده کرد. ناودانی های فابریک بر اساس ساختاری که دارند ضد زنگ و ضد سایش بوده و می توانند در عملیات های ساختمان سازی و پل سازی به خوبی دوام آورده و مقاومت خوبی را از خود نشان دهند.

آقای آهن یک فروشگاه بزرگ فروش انواع فلزات و قطعات فلزی مربوط به ساختمان سازی و صنعت است که به فروش انواع ناودانی از جمله ناودانی فابریک نیز می پردازد. آقای آهن تمامی محصولات خود را با بهترین قییمت و بالا ترین کیفیت در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد. می توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع ناودانی از جمله ناودانی فابریک با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.