فروش میلگرد
فروش میلگرد
ژانویه 13, 2021
لوله سفید گالوانیزه
لوله سفید گالوانیزه
ژانویه 25, 2021
فروش تیرآهن

فروش تیرآهن

فروش تیرآهن

فروش تیرآهن ، تیرآهن بال پهن IPB یا H شکل یا هاش برای اولین بار در شرکت (Bethlehem) تولید گردید و از مهمترین دستاوردهای این واحد تولیدی به شمار می رفت.

تیرآهن ها از دو قسمت بال مانند تشکیل شده اند که به وسیله ی یک تیغه به هم متصل شده اند. به فاصله ی پشت به پشت تیرآهن جان تیر می گویند. حمل تنش های حاصل از نیروی برشی و لنگر خمشی از وظایف تیرآهن است.

فروش تیرآهن از مهمترین پروفیل ها باز میباشد که کل مصرف آن در ساخت و ساز میباشد . امروزه به هر بنایی که نگاه کنید به ندرت پیش می آید که از تیرآهن استفاده نشده باشد . فروش تیرآهن های پروفیل های باز آهنی هستند که وظیفه آنها مقاومت در برابر فشار ، نیروی خمشی و برشی می باشد . همچنین حفظ تنش اصلی یک بنا نیز به عهده تیرآهن است . قیمت فروش تیر آهن با به روز از استیل آرام استعلام بگیرید .

ما با لیست فروش تیرآهن های ذوب آهن اصفهان اعم از محصولات انبار ، فروش تیرآهن نرمال ، فروش تیرآهن کارخانه کرمانشاه ، فروش تیرآهن کارخانه ناب تبریز ، تیرآهم فایکو ، فروش تیرآهن های لانه زنبوری ، تیرآهن ترک ، فروش تیرآهن کارخانه آرین ، فروش تیرآهن یزد و سایر فرآورده های کارخانجات داخل .

همچنین با فروش تیرآهن سایز 12 ، 14 ، 16 ، 18 ، 20 ، 24 ، 27 و 30 در خدمت شما هستیم .