لوله گالوانیزه سرد
لوله گالوانیزه سرد
ژانویه 10, 2020
لوله گالوانیزه گرم

لوله گالوانیزه گرم

لوله گالوانیزه گرم

لوله گالوانیزه گرم از مانند آلومینیوم و فولاد ضد زنگ تولید می شود که ممکن است با این حال، هزینه استفاده از این مواد به طور قابل توجهی بالاتر باشد که برای صرفه جویی در هزینه، بسیاری از آن ها، خوردگی را با استفاده از لوله گالوانیزه گرم طولانی تر می کنند و البته لوله گالوانیزه گرم دارای یک فرآیند پس از ساخت یا تکمیل است و در واقع فرآیندی که برای به تاخیر انداختن خوردگی فولاد، به ویژه در اثر زنگ زدگی و آسیب های تصادفی استفاده می شود و تولید لوله گالوانیزه گرم منجر به یک لایه بیرونی ضخیم و بادوام از روی بستر یا فولاد می شود و این لایه بیرونی می تواند فولاد زیرین را از انواع آسیب ها محافظت کند.

روش‌های کمی برای گالوانیزه کردن فولاد استفاده می‌شود، اما در صنعت لوله‌های فولادی، مناسب‌ترین روش، گالوانیزه کردن مداوم لوله گالوانیزه گرم است که به طور معمول در این مورد، مشتری برخی از محصولات فولادی را از نوع لوله گالوانیزه گرم سفارش می دهد. در واقع روش تولید لوله گالوانیزه گرم یک فرآیند ساده است که در آن فولاد ابتدا از طریق سندبلاست به صورت شیمیایی تمیز می شود و سپس، فولاد اسیدی می شود تا رسوب آسیاب از بین برود که سپس اغلب کلرید آمونیوم روی، به فولاد اعمال می شود تا از زنگ زدگی جلوگیری شود و در نهایت لوله گالوانیزه گرم تولید می شود.

فولاد ضد زنگ از خوردگی مشابه لوله گالوانیزه گرم جلوگیری می کند که با این حال، گالوانیزه کردن فولاد به مراتب مقرون به صرفه تر است و اگر با بودجه کار می کنید، باید به دنبال گالوانیزه کردن گرم لوله موجود در مقابل استفاده از مواد عجیب و غریب باشید که البته لوله گالوانیزه گرم بیشتر برای ساخت و ساز استفاده می شود. همچنین پوشش روی لوله گالوانیزه گرم یک مانع فیزیکی ایجاد می کند که به عنوان یک مهر و موم عمل می کند و در نتیجه، هر گونه آسیب ناشی از ضربه احتمالی، خراش، سوراخ کردن و برش، ابتدا بر روی مانع روی بیرونی تأثیر می گذارد و فولاد زیرین را محافظت می کند.

با این ترتیب ویژگی مهم دیگر لوله گالوانیزه گرم محافظت در برابر اکسیداسیون است که در نتیجه همان طور که می دانیم گالوانیزه محافظت بیشتری در برابر مواد خورنده در جو ایجاد می کند و روی نسبت به آهن موجود در فولاد واکنش پذیرتر است، بنابراین اکسیژن اتمسفر ابتدا به جای آهن با روی واکنش می دهد، در نتیجه پوشش روی اکسید می شود و خوردگی فولاد زیرین را به تاخیر می اندازد.

لوله گالوانیزه گرم

لوله گالوانیزه گرم

مشخصات مختلفی در لوله گالوانیزه گرم  وجود دارد زیرا زمینه های مختلف به اندازه های متفاوتی نیاز دارند و منطقه کاربرد اصلی لوله گالوانیزه گرم شامل خط لوله گاز، گلخانه و همچنین لوله گرمایش است. برای تضمین کیفیت لوله گالوانیزه گرم، با توجه به فرآیند تولید لوله، اولین قدم در ذهن ما بررسی لوله فولادی سیاه است که با لوله گالوانیزه گرم متفاوت است و نوعی ماده خام است، زیرا باید ببینیم که آیا مواد اولیه نیازهای صنعت لوله را برآورده می کند یا خیر. پس از آن، مرحله زیر آویزان کردن، آبکشی، اسیدی کردن و غیره برای مرتب کردن اکسید آهن روی سطح لوله فولادی است. آخرین مرحله غوطه ور کردن لوله گالوانیزه گرم در محلول کلرید آمونیوم است تا بتواند پوشش یکنواخت تری ایجاد کند که می تواند عمر مفید لوله فولادی را طولانی تر کند و همچنین مقاومت در برابر خوردگی آن را تضمین کند. البته در فرآیند پردازش واقعی باید به کنترل مناسب در هر مرحله برای کاهش ریسک کیفیت توجه داشت.

نکات تولید لوله گالوانیزه گرم

با توجه به تولید لوله گالوانیزه گرم فولادی، باید با مشکلات موجود در تجارت خارجی لوله فولادی گالوانیزه مقابله کنیم و الزامات فنی شامل عیار فولاد و ترکیب شیمیایی است که باید مطابق با فرآیند نیاز اساسی دولت باشد که از آنجایی که روش پردازش آن غوطه ور شدن گرم است، باید به اتصال نخ و لوله اهمیت دهیم و همه  لوله های فولادی مانند لوله گالوانیزه گرم  باید با الزامات فنی آن مطابقت داشته باشد و مهمترین تقاضا، پوشش روی است که باید یکنواخت و بدون حباب و همچنین لایه های مختلف باشد. با این همه شاید بخواهید بدانید که چگونه لوله گالوانیزه گرم را تشخیص دهید و در واقع، روش گالوانیزه کردن آنها کاملاً متفاوت است، یکی خیساندن گرم و دیگری آبکاری مستقیم است. روش دیگر شناسایی، قضاوت در مورد مواد لوله گالوانیزه گرم و فناوری پردازش است و از قیمت لوله گالوانیزه گرم در بازار لوله، قیمت لوله گالوانیزه گرم گرانتر خواهد بود، بنابراین باید درک کاملی از خرید واقعی داشته باشید.

کاربردهای لوله گالوانیزه گرم

لوله گالوانیزه گرم نوعی لوله فولادی گالوانیزه است که در مقایسه با لوله فولادی گالوانیزه سرد اثر کاربردی بهتری دارد که امروزه هر دو حوزه تولید و فرآوری تقاضای زیادی برای این نوع لوله فولادی دارند و بنابراین تکنولوژی تولید این لوله فولادی گالوانیزه گرم چگونه است و مراحل اصلی تولید لوله گالوانیزه گرم و الزامات فنی مورد بررسی قرار می گیرد. البته مشخصات لوله گالوانیزه گرم مختلفی وجود دارد زیرا زمینه های مختلف به اندازه های متفاوتی نیاز دارند و منطقه کاربرد اصلی شامل خط لوله گاز، گلخانه و همچنین لوله گرمایش است که برای تضمین کیفیت لوله گالوانیزه گرم، باید به هر یک از لینک های تولید توجه کنیم.

لوله گالوانیزه گرم

همانطور که گفتیم با توجه به فرآیند تولید لوله گالوانیزه گرم، بررسی لوله فولادی سیاه دارای اهمیت زیادی است زیرا باید ببینیم که آیا مواد اولیه نیازهای صنعت لوله را برآورده می کند و حتی آخرین مرحله غوطه ور کردن لوله گالوانیزه گرم در محلول کلرید آمونیوم است تا بتواند پوشش یکنواخت تری ایجاد کند که می تواند عمر مفید لوله فولادی را طولانی تر کند و همچنین مقاومت در برابر خوردگی آن را تضمین کند. البته در فرآیند پردازش واقعی باید به کنترل مناسب در هر مرحله برای کاهش ریسک کیفیت توجه داشت و با توجه به تولید لوله گالوانیزه گرم فولادی ، باید با مشکلات موجود در تجارت خارجی لوله فولادی گالوانیزه مقابله کنیم که الزامات فنی شامل عیار فولاد و ترکیب شیمیایی است که باید مطابق با فرآیند نیاز اساسی دولت باشد. از آنجایی که روش پردازش آن غوطه ور شدن گرم است که البته در کنار این موضوعات پوشش روی است که باید یکنواخت و بدون حباب است.

قیمت لوله گالوانیزه گرم

لوله گالوانیزه گرم فولادی با توجه به فرآیند گالوانیزاسیون به طور کلی دارای مقرون به صرفه ای منطقی در بازار است و در مقایسه با سایر پوشش های معمولی لوله های فولادی، مانند رنگ آمیزی تخصصی، پوشش پودری بسیار کار فشرده تر است و در نتیجه هزینه اولیه بالاتری را برای پیمانکاران به همراه دارد و علاوه بر این، لوله گالوانیزه گرم فولادی به دلیل دوام و خاصیت ضد خوردگی، قابل بازیافت و استفاده مجدد است که تا حدودی باعث صرفه جویی در هزینه در طول کار پس از تعمیر و نگهداری می شود. لوله گالوانیزه گرم امروزه در بین بسیاری از کاربران محبوبیت زیادی دارد و برای یک چیز، فرآیند گالوانیزه کردن فولاد در شکل لوله گالوانیزه گرم را از آسیب زنگ زدگی محافظت می کند که می تواند در طول حمل و نقل، نصب و سرویس رخ دهد.

لوله گالوانیزه گرم

لایه روی بر روی سطح لوله گالوانیزه گرم می تواند یک محافظ مانع برای محصولات فولادی ایجاد کند تا عمر مفید را در کاربردهای لوله گالوانیزه گرم افزایش دهد که از سوی دیگر، این لایه در برابر سایش و خط و خش نیز مقاوم است که باعث جذابیت بیشتر استیل می شود البته آگاه باشید که لوله گالوانیزه گرم بدون درز از سال 1800 تولید شده است و به عنوان یک قاعده، با توجه به روش های مختلف تولید، لوله فولادی بدون درز دارای چهار دسته اصلی است: لوله بدون درز نورد گرم، لوله بدون درز نورد سرد، لوله بدون درز کشیده شده سرد، لوله های اکسترود شده. فرآیند تولید لوله بدون درز عموماً توسط تولیدکنندگان لوله گالوانیزه گرم فولادی از گرم کردن دمای بیلت فلزی شروع می شود و شمش داغ قرمز با رول روی یک میله سوراخ یا سنبه چرخانده و کشیده می شود.

عملکرد رول های لوله گالوانیزه گرم باعث می شود که فلز روی آن جاری شود و در اطراف سنبه یک پوسته لوله توخالی ایجاد شود و پوسته سپس روی یک میله نگهدارنده به جلو حرکت داده می شود و در چندین پایه کاهش و اندازه نورد گرم یا سرد نورد می شود تا ضخامت و قطر دیوار مورد نظر به دست آید. علاوه بر این، روش اکستروژن گرم شامل کار در زمینه تنش فشاری است و بنابراین مشخصه این روش این است که می توان لوله گالوانیزه گرم فولادی پر آلیاژ با تغییر شکل کم و همچنین لوله های دیواره سنگین و قطر بزرگ تولید کرد. البته لوله گالوانیزه گرم به دلیل کاربردهای زیادی که دارد می تواند نقش کلیدی در تاسیسات صنایع مختلف داشته باشد و در پتروشیمی، آب و فاضلاب،  کشاورزی و سایر موضوعات صنعتی عملکرد مناسبی دارد.

لوله گالوانیزه گرم

همچنین باید توجه داشته باشید که بررسی مزایای استفاده از لوله گالوانیزه گرم در هنگام خرید آن باعث می شود تا انتخاب بهتری را داشته باشید که ممکن است قیمت لوله فولادی را در نظر بگیریم که ممکن است انتخاب نهایی خرید را تعیین کند و چگونه می توان محصولات مطلوب را با قیمت نسبتا کمتر خریداری کرد تا در واقع، در شرکت ما که شرکت تولید لوله گالوانیزه گرم فولادی متعدد است. بنابراین، ممکن است فکر کنید که قیمت لوله گالوانیزه گرم فولادی در شرکت های مختلف متفاوت است و در مقابل، شرکت ها در تعیین قیمت لوله فولادی مطابق با استاندارد سیاست های دولت خواهند بود که علاوه بر این، رقابت در بازار لوله فولادی شدید است، اگر قیمت شما در مقایسه با سایر شرکت ها بالاتر باشد، مانند از دست دادن سهام بازار، برای توسعه شرکت شما ضرر دارد و بنابراین میانگین قیمت لوله گالوانیزه گرم فولادی به دلیل عوامل مختلف ،  متفاوت است.