لوله گالوانیزه ورقی گلخانه
لوله گالوانیزه ورقی گلخانه
ژانویه 8, 2022
فروش لوله گلخانه
فروش لوله گلخانه
آوریل 7, 2022
لوله گالوانیزه سرد گلخانه

لوله گالوانیزه سرد گلخانه

لوله گالوانیزه سرد گلخانه

همانطور که می دانیم لوله گالوانیزه سرد گلخانه با یک لایه محافظ روی پوشش داده شده است که محافظت قوی در برابر زنگ زدگی و استحکام بیشتری نسبت به سایر لوله های فولادی و آهنی دارد. فرآیند گالوانیزه کردن به این صورت است که اکسید آهن را با از سطح لوله فولادی جدا می کنند، سپس آن را در محلول آبی کلرید روی یا محلول آبی کلرید آمونیوم و کلرید روی قرار می دهند و سپس آن را در حمام مذاب فرو می کنند. روی یا یک الکترولیت غنی از روی. روی با اکسیژن واکنش می دهد و لایه اکسید روی ایجاد می کند که بیشتر با دی اکسید کربن واکنش می دهد تا کربنات روی ایجاد کند تا از رسیدن مواد خورنده به فولاد یا آهن زیرین جلوگیری کند.

لوله‌های GI که ​​لوله‌های فولادی پیش گالوانیزه یا لوله گالوانیزه سرد گلخانه نیز نامیده می‌شوند. لوله گالوانیزه سرد گلخانه لوله‌های گرد نورد سرد هستند که توسط نوارهای فولادی گالوانیزه ساخته می‌شوند. لوله گالوانیزه سرد گلخانه به طور گسترده در ساخت داربست، لوله های گلخانه، لوله های حصار، لوله های کشاورزی و سایر مناطق استفاده می شود.

دو نوع گالوانیزه وجود دارد: گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد. قبل از گالوانیزه کردن نیز، پوشش روی با فرو بردن لوله های فولادی در ذوب روی ایجاد می شود. تفاوت لوله های گالوانیزه گرم و لوله گالوانیزه سرد گلخانه در این است که لوله های لوله گالوانیزه سرد گلخانه مستقیماً توسط کلاف های فولادی گالوانیزه ساخته می شوند. در حالی که لوله‌های گالوانیزه داغ ابتدا توسط کویل‌های فولادی سیاه به لوله‌های سیاه تبدیل می‌شوند، سپس لوله‌های سیاه را در حوض روی فرو می‌برند. در بازار لوله، انواع لوله فولادی سازه ای به عنوان قاب گلخانه به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله گالوانیزه سرد گلخانه به دلیل عملکرد ضد زنگ آن به طور گسترده در کاربردهای خارجی و داخلی استفاده می شود. در تولیدات کشاورزی، لوله گالوانیزه سرد گلخانه بیشتر و بیشتر در قاب گلخانه، زراعت و باغبانی استفاده می شود. اسکلت گلخانه از لوله فولادی جدار نازک گالوانیزه است که به همراه میله قوس، میله طولی، شیار فیلم، فنر فیلم، سر سقف، درب و دستگاه تهویه جانبی مونتاژ می شود. لوله گالوانیزه سرد گلخانه برای قاب گلخانه ها از فولاد کربنی ساده با پوشش زینتی گرم و کم هزینه نسبت به فولاد ضد زنگ ساخته شده است. در دراز مدت، استفاده، نصب و حمل و نقل آسان، بدون نیاز به لوله نگهدارنده در سوله، منجر به عملیات مکانیزه می شود.

عمر مفید لوله فولادی گالوانیزه می تواند تا 15 سال باشد. این مقاومت برف قوی، هدایت حرارتی کم، عایق حرارتی خوب، بدون تغییر شکل در محیط چنگ سرد یا گرم حتی  ℃100 تا ℃60 زیر صفر ارائه می دهد. لوله گالوانیزه سرد گلخانه تعمیر و نگهداری پایینی دارند، می توان آنها را با یک چشم آموزش دیده بازرسی کرد و به راحتی مونتاژ می شود. پوشش اضافی روی در لوله گالوانیزه سرد گلخانه ، ظاهر ضخیم و یکنواخت را از هر طرف تضمین می کند. پوشش‌های گالوانیزه برخلاف پوشش‌های ارگانیک، مناطق کوچک آسیب دیده نیازی به لمس ندارند، ظاهر خاکستری می‌تواند برای مدت طولانی دوام داشته باشد. لوله گالوانیزه سرد گلخانه با استحکام بالا، مقاومت در برابر خوردگی خوب، مصرف کمتر، نصب آسان، هزینه کم و عملکرد قابل توجه دیگر مشخص می شود. برای تمام نیازهای لوله کشی گالوانیزه خود برای گلخانه، در صورت نیاز با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.