فروش لوله گالوانیزه صنعتی
فروش لوله گالوانیزه صنعتی
ژانویه 9, 2023
لوله گلخانه ای سبک
لوله گلخانه ای سبک
فوریه 7, 2023
لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ

لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ

لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ

لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ بسیار محکم و سخت گالوانیزه است و از آن به عنوان یک سیستم عایق و محافظت کننده برای هادی های الکتریکی استفاده می شود. شکل مقطع دایره ای لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ که برای حفاظت فیزیکی و مسیریابی رسانا های سیم و استفاده به عنوان هادی اتصال به زمین طراحی شده، استاندارد است. لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ سنگین وزن ترین و ضخیم ترین دیوار لوله های برق است و از لوله فولادی کم کربن با مقطع گرد دقیق، ضخامت دیواره یکنواخت، سطح داخلی آزاد و جوش پیوسته ساخته شده است.

این لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ ویژگی هایی دارد که مهم ترین آن تولید شدن از گالوانیزه گرم، برای مقاومت در برابر خوردگی است. همچنین ویژگی انعطاف پذیری با استحکام بالای فولاد، برای عمر طولانی و خمش آسان است و مسیرهای صاف و مداوم را برای کشیدن سریع سیم مهیا می کند. لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ در رنگ واقعی ویژه نیز موجود است که مطابق با استاندارد ایمنی UL 6. و براساس ANSI C80.1 ساخته شده است. لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ دارای استاندارد ANSI C80.1 است و الزامات لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ برای مصارف الکتریکی در استفاده به عنوان مسیری برای سیم‌ ها یا کابل ‌های یک سیستم الکتریکی پوشش می ‌دهد.

لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ در طول اسمی 10 فوت (3.05 متر) تولید می شود که انتهای آن با یک کوپلینگ متصل می شود. روی سطح بیرونی با روکش فلزی روی، یا پوشش محافظ در برابر خوردگی و روی سطح داخلی با روکش روی یا مواد آلی، محافظت می شود و این استاندارد همچنین کوپلینگ های مجرا، زانویی هایی و طول مجرا را پوشش می دهد. نوع دیگر لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ به شکلی است که استاندارد هایی را شامل لوله های فلزی سخت الکتریکی، زانوها، کوپلینگ ها و غیره برای استفاده به عنوان راهرو فلزی برای نصب سیم ها و کابل ها مطابق با CSA C22.1، کد برق و NFPA 70، کد ملی برق است و با یک پوشش خارجی روی یا مبتنی بر روی، غیر فلزی یا سایر پوشش های خارجی مقاوم در برابر خوردگی و یک پوشش داخلی آلی یا روی ارائه می شود. البته این مسئولیت کاربر است که محصول مناسب برای کاربرد خود را تعیین کند.

شرکت ما به عنوان تامین کننده این لوله ها، تاکید دارد که همیشه تولید لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ به شکلی است که سطح داخلی آن باید عاری از عیوب آسیب رسان باشد. همچنین لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ در قسمت داخلی و خارجی محافظت می شود که اگرچه رویه با یک لایه ارگانیک سازگار برای محافظت در برابر زنگ سفید پوشیده شده است، سطح داخلی به طور یکنواخت برای سهولت کشیدن سیم، حتی از طریق چندین خم 90 درجه، پوشش داده است.

همچنین به منظور بهبود مقاومت در برابر خوردگی لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ، این لوله ها گالوانیزه می شود و لوله گالوانیزه را می توان به دو نوع آبکاری گالوانیزه گرم و روی برقی تقسیم کرد. لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ دارای مزایای پوشش یکنواخت، چسبندگی قوی، عمر طولانی و غیره است که سطح آن خیلی صاف است و مقاومت در برابر خوردگی لوله گالوانیزه روکش روی بسیار عالی می باشد. شباهت زیادی بین لوله گالوانیزه فولادی و لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ است که اولین مورد طرح آن ها است و لوله فولادی گالوانیزه و لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ سفت و سخت گالوانیزه چند منظوره هستند، اما برای کاربردهای مختلف طراحی شده اند.

انتهای هر دو نوع لوله گالوانیزه، به راحتی مانند تعبیه رزوه، ماشین کاری می شود و لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ را می توان تقریباً با هر قطری ساخت. با این حال، قطر لوله فولادی سفت و سخت گالوانیزه بین 1/2 اینچ و 6 اینچ در دسترس است. همچنین هر دو نوع لوله فولادی برای کاربردهای داخلی، خارجی و زیرزمینی طراحی شده اند. لوله فولادی گالوانیزه را می توان به طور گسترده برای خط لوله استفاده کرد، مانند خط لوله گرمایش و انتقال گاز و غیره و لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ برای کاربردهای الکتریکی ویژه طراحی شده است، محافظت خوبی برای سیم برق ارائه می شود. لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ در فرآیند تولید با استفاده از لوله‌های فولادی زنگ زدگی در مایع روی با دمای 500 درجه سانتیگراد غوطه ور می شود و ساخت لایه روی متصل به سطح فولاد به منظور دستیابی به هدف ضد خوردگی است.

همچنین در تولید لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ نوعی عملیات ضد خوردگی موثر اعمال می شود که در انواع محصولات ساختاری فولادی استفاده شده است و با این حال، به دنبال توسعه فولاد نورد سرد، در دهه های اخیر توسعه زیادی یافته است. لوله گالوانیزه گرم عمقی داغ به دلیل انتقال ولتاژ بالا، حمل و نقل، ارتباطات، محصولات حفاظتی نیاز به استانداردهای بالاتری دارد و تقاضای این لوله های گالوانیزه نیز در حال افزایش است. برای سفارش و خرید و آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.